Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

här ska vi med till liseberg den 8maj =).....jag maken å maxen =) få se vad han får åka för ngt som ävne vi får åka med i annars lä han vella hoppa ur =P...få klämma mej in jämte han med min mage =P....

hej förresten =)

idag så blev det klippt för maxen =P.. tänkte ha som du har på E först lillronja, men maxen hade lite tunnhårigt för det plus att han äger en stoooor virvel så det såg helmysko ut =P.. så det blev en tunnare tuppkam

mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen
    Tjollabolla skrev 2010-04-26 08:44:31 följande:
    Godmorgon. Fy FAN vad T går dåligt nu! Jag har sålt nästan nya molo t.shirts och småfolk t-shirts för 50-60 spänn. Det brukar alltid gå bra i april ju Var fasen sista gången jag använde Tradera...
    kan säga att det går redigt redigt dåligt där... jag satte lite höre utrop, eftersom jai nte ville mista dem för 50-60kr=S.... kan man lika väl behålla dem lixom =S...
    vi får speida fb mer.... lite synd att det blir så rörigt när det e mga auktioner... hmm
    det man kan göra är ju att skapa som ett konto för för danska kläderna ,det neg e att bara en kan ju lägga upp bilder typ =S... hmmmmmmmmm lr om man ger alla tillgång till inlog å lösen så borde det kanske gå så kan man sätta i kategorier eller vad tror ni??
  • Greksmurfen
    MiniM3 skrev 2010-04-26 09:08:21 följande:
    Ja man kan ju iaf ha kategorier som molo, småfolk, meandi och så?
    jo men som sagt då får vi skapa ett eget konto för de danska kläderna och fixa så alla får till gång till lösen å inloggningsuppgifter... tro du det skulle funka om det nu blir en stoor grupp??
  • Greksmurfen
    Vikctoria skrev 2010-04-26 10:29:51 följande:
    Kan man få ditt alias på Tradera? *frågar snällt*
    sök på hennes nick hon har här ;)
  • Greksmurfen

Lite ny info.. FB sidan har fått lite nya instruktioner för att underätta för oss alla köpare som säljare =)

• Greksmurfen
    Everlonn skrev 2010-04-26 10:50:48 följande:
    Ska vi försöka göra lite reklam för sidan lite överallt oxå? Gynnar ju alla att få fler köpare/säljare Undras om man kan länka till sidan om man har auktioner på T I stilen med kolla här för mina andra grejer
    jag å maugu gjorde deet ;)........
  • Greksmurfen
    LJ2 skrev 2010-04-26 17:28:17 följande:
    okej flickor.. nu har jag gett mig.. JAG har skaffat facebook., *för iaf ett tag* ENBART för o komma åt gruppen köp o sälj ordentligt men.. ??? hur f*n funkar hela fbsidan?`?? *asg* o lägg till mig då =)) jag vet inte hur man gör eller nåt.. =) hur fixar jag inställningar med vad folk ser o inte?? bild lyckades jag med.. tro jag... =)
    lugn å fin nu =P

www.facebook.com/ gå iin där sen så bara trycker du på gå med i gruppen som du ser till hö=P... för å söka gruppen bara skriver du i sökfönstret högst upp i ett fb fönster =P
  • Greksmurfen

hmm har försökt få tag på zillstar.. det e ju totalt omöjligt =S.... har ringt ett par ggr idag ingen som svarat å mailat igen men inget svar där heller =(... vill ju vet så allt fanns i min order samt att de kan samfrakta innan juh..

hur ska jag göra lixom ?? =S

• Greksmurfen

ängeln: det fanns ju ett par nya sådana bilar byxor i FB tråden tro det var första bilden lr ngt ;).. nu e dem dock borta sen jag skickade ut meddelande om vårstädningen =P....

soloniko: ta flyget ner så kan du åka med ngn sen =).. tro ja blir billigast=)..
    vart bor du??

• Greksmurfen
    Busbellan skrev 2010-04-26 22:17:12 följande:
    Vad söt Maxen blev i sin nya frissa!!
    tack=)..... han fick en hel del blickar på sig på universitet idag var å hämtade böcker....;).. charamde studenttjejerna =P...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17