Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

LJ2 skrev 2010-04-27 19:12:18 följande:
    inte nåt ynka nytt om ev salgdatum???
    håll koll i vår salgtråd ;) som vi har öppnat :)...........dock så e det inget datum än =P...
    mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen
    thia79 skrev 2010-04-27 19:24:04 följande:
    negerbullar är skånska för negerbollar :P
    =P........... va gör du här inne =P... hahahahaha....... det vatt udda å se dej här HAHA

här bakas det tårta som jag ska ha med till jobbet imorn...luktar mumma i huset=P....borde fixa mat med...
    här får man göra allt idag.. maken min vurpade med cykeln så han kan knappt gå eller röra sig =S... å på jourläkarcentralen så fixade de tid imorgon på VC.. hmmm mmmm få se lä ha spricka lr ngt han e ju inte den som klagar annars när han slår sig...
  • Greksmurfen
    thia79 skrev 2010-04-27 19:30:02 följande:
    Var ju bara tvungen att kommentera! :P Kom hit så får jag titta på han med min röntgensyn vet ja! Var har han ont då?
    haha ja visst rötgensysnen ;)......i vä höft å strålar lite på ländryggen till.....antingen så har han fått en rejält smäl bara eller så e det ngn spricka...
    Nu e maxen nattad... hoppas att han vill sova bara =S
    JsN skrev 2010-04-27 19:33:02 följande:
    LÄNK! (Jag var bortrest i helgen)
    www.familjeliv.se/Forum-5-67/m52110543.html  =)
  • Greksmurfen
    Kristyr skrev 2010-04-27 19:47:03 följande:
    Greksmurfen> Vet du hur SMÅ bebisar är? Usch de är ju hemskt små! Tror du man kan få en 4 mån levererad nästa vecka?
    nja en fyrmånaders tror ja inte du kan få leveread =P.... men tack å lov att de e små haha annars så skulle jag inte villa trycka ut den =P...... tyckte det räckte gott å väl med maxens 2900g 50cm lång å 33 i huvudomfånng.. =P....

men osm sagt, håller vad ja lovat å shooppa till dej på salgen eftersom vi ändå ska ha samma size=)....

maxen hoppade i vaggan häromdagen å han fr ju plats men det e precis....när han föddes så var han såååå liten i den.... så ja dem e såååå små dem små liven =)..gos gos gos.... tänk snart slipper du gå med kaggen i vädret iaf=)
  • Greksmurfen

la upp nga vagndelar Nya på fb hoppas det e ok.. tycker ni inte det så plockar jag bort dem...

hmm nähe om ja ska fixa det sista på tårtan så den blir klar.. tro den har svalnat tilräckligt för å fia chokladtårtan =P.....

• Greksmurfen
    Zvartaliljan skrev 2010-04-28 09:57:52 följande:
    Åhh den vill jag ha, men kanske Maia drunkar i 116 Shoppade massor med fint på B&R o Veras hus igår så pengarna flyger iväg alldeles för snabbt här
    {#lang_emotions_dreamer}... försökte ringa dej igår men fick inget fram, men du såg att han lagt undna NS shortsen va?? du får gärna ta en övergripandebild på mina finingar å tack fär att du ringde =P.... var ju inte tänkt att jag skulle spendera pengar ju...=P
  • Greksmurfen
    Busbellan skrev 2010-04-29 20:53:13 följande:
    Nån mer som  har problem med fb ikväll? Försöker ta bort mina bilder på köp och sälj sidan, men det funkar inte
    jo tro det e massa buggar där ikväll=S.. finns ju tom en fl. tråd som startat kring det hahaha
  • Greksmurfen
    MiniM3 skrev 2010-04-29 20:59:23 följande:
    haha var då? :D
    letar å letar men hittar tyvärr inte den nu...=P.. men alla klagade på att deras fb inte funkande=P
    Flock skrev 2010-04-29 20:56:07 följande:
    Vad betyder det??
    ehh ja att det e ngt som e fel på sidan typ=P... så det e det som gör att den inte funkar som den ska;)
  • Greksmurfen

smilla det e en från åland som vunnit ifrån mej på t vad ska jag skicka för uppgifter å vart hittar jag dem typ =S

• Greksmurfen

smillan: vad kostar det att skicka en body i stl 86 till åland??

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17