Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

busbelan härigt att du dragit dej in i dissutionen hahahaha.... så kul å läsa när folk dividerar=Pallra helst när det e totalt ute å cyklar som denna verkar a vara =p.. ypu go girl =P.. hih

OJ maxen slickar ju med ac smöret KORS  i taket måste var ngt fel då=P

mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen
    Buttelina skrev 2010-04-21 22:52:59 följande:
    nä men då tänker ju maxen helt rätt och riktigt. han har funderat ut att brödet är kolhydratrikt och dåligt
    HAHAHA jo exakt , ha ne ju såå smart redan som 17månaders {#lang_emotions_wink}... kanske ska låta han bli dietist

idag mumsade han i sig en hel macka=O.. nonstop mage=P så fick han lite marmelad (osockrad) på med fikonsmak... det vat mumma det... men det e viktigt at dra av smöret ändå hihi...
  • Greksmurfen
    h80 skrev 2010-04-24 18:58:50 följande:
    Tack allihopa! Vill bara berätta att Elsa föddes ca 1 timme efter att vi hade kommit in
    GRATTIS GRATTIS{#lang_emotions_nalle}........ja det gick snabbt... uhh så snabbt vill jag inte att det ska gå här =S.. man hinner ju inte få ngt =P samt ens ställa sin in på vad som händer ju =P..
  • Greksmurfen
    Busbellan skrev 2010-04-24 19:35:09 följande:
    Man behöver inte ta nåt när det går så fort Min förlossningar har gått jättefort och faktiskt varit nästintill smärtfria
    med maxen hade jag ju värkar i 55 tim =S hade krystvärkar i 16min så det vat ju iof en lyx... den sista biten... =P sa hela den tiden att näe nu får han inte bo där inne mer HAHA...
  • Greksmurfen

tjejer lite assistans....

handlade från zillstar den 20/4... BLEV 2 ORDRAR SOM JAG VILLE HA SAMFRAKTADE oj ursäka sora bokstäcver =P.....mailade dem om det , samt så ville jag ju vet aatt allt fanns innan jag betlalade...

har ju nte fått svar än... hur ska jag göra?? ska jag betala in båda ordrarna minus 1 frakt, eller hur hade ni gjort... ser att tjej rainbow summer suiten e borta iaf i st 56 ;) men e ju inte säker på om det e min order som plockat den :S....

• Greksmurfen

mmm men då skickar jag iväg ett till mail... så får ja hoppas att hon svarar annar sså ringer jag på måndag, vill ju inte at min order ska makuleras för att jag inte betalat=S... man har ju 5 dagar på sig...

Stormis skrev 2010-04-24 20:35:31 följande:
    Maila igen eller ring. Hon är snurrig, men bra att ha att göra med. Jag och JsN samfraktade både på 30 och 50 % utan problem.
    AochJsMamma skrev 2010-04-24 20:33:59 följande:
    maila igen! Hon hade skrivit fel adress till mig, därför fick jag inget mail förrän jag mailade igen o frågade...
    SmillaMilla skrev 2010-04-24 20:27:54 följande:
    hmmm jag skulle inte betalt innan jag visste att sakerna finns. Meila igen o fråga.
  • Greksmurfen
    stökmamma skrev 2010-04-24 22:00:29 följande:
    är så sugen på randiga ....men hur många summersuits behöver man?
    det krävs ju ett par st=P... tro v´jag har 6-7 stsuits till maxen än så länge till sommaren.. sen fyndar man ngt på salgen så blir det ju ngn mer ;)....

ängeln: bee e en go vagn=) sen finns ju ståbräda till den med nu=)

stormis: jag e ju på FB{#lang_emotions_wink}... hehe... här e med jättelugnt nu när max sover=P.... så hyperaktiv han varit idag har  han inte varit på länge=P....
  • Greksmurfen
    Stormis skrev 2010-04-24 22:16:07 följande:
    Jo, men du måste ju ha tröttnat på mig nu
    HAHAHA nädå... hari nte heller så mga online så ja det e å kommentera till höger å vänster när man e lite uttråkad så där =P för å hitta ngt intressant =)

ja våran bee är vi supernöjda med.. åhh att jag fyndande den helt ny i en konkursbo för totalt 1500kr gjorde ju inte saken värre heller =P.. eller hur var det liljan ;).. lilla maja ville så ha den gula =) hihi sötnosen
  • Greksmurfen

nähe nattugglor här inne med.. dax å sussa här... få passa på medans maxen sover han lä vakna med tuppen som vanligt=P...
    MEN kan säga att det är såååååååååååååå skönt att han inte äter på natten längre =P.. har haft uppehåll i 2 v=) så jag hoppas att trenden fortsätter..=)

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17