• Helle
    Ocikatten skrev 2010-04-15 17:39:39 följande:
    Åh vad fina grejor! Vi beställde även en hummel zipjacka men den var för liten. Förstår ni som ÄLSKAR era mössor, jag är nykär i en Frithiof-mössa som Henric fått...
    Både Frithiof och NS är favoriter här med. Sitter kanonbra
  • Helle
    hzl skrev 2010-04-16 10:12:35 följande:
    urban elk någon?!
    Det såldes på många butiker i Sverige förut men i och med att kronan blev sämre mot danska kronan och UEs kläder blev dyrare så sålde det sämre och jag tror de flesta slutade. På urbanelk.dk så kan du läsa vilka återförsäljare som finns.
  • Helle
    FL Lisa skrev 2010-04-18 11:10:16 följande:
    tack! och nej magsjuk hoppas jag inte att jag är..världens längsta magsjuka isf
    Åh, så roligt. Får man försöka sig på med ett litet GRATTIS?
  • Helle
    FL Lisa skrev 2010-04-18 11:20:57 följande:
    yes. tack så mycket!
    Roligt Hur långt gången är du?
    En helt annan fråga, men badbyxor. Finns det några snygga? Har span på Kik Kids, men vill gärna kika på fler?
  • Helle
    FL Lisa skrev 2010-04-18 11:26:10 följande:
    i typ v.10. Är inte dags förrän i mitten av november. Angående badbyxor undrar jag också. Har tillsvidare inhandlat ett par på Lindex som Alvin älskar men jag skulle gärna hitta ett par snygga också
    Ja, jag har ett par MALA, lite mer shortsliknande, men Philip tyckte de blev sååå blöta när man badar. Så ett eller två par till inför sommaren vore inte dumt. Har kollat in Hummels också, de är också fina. Men det borde ju finnas fler.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17