• Helle

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Hej hej

Vad händer här?
    Har bidragit med ett par bilder till BT för en gångs skull
  • Helle
    Buttelina skrev 2010-04-26 21:36:38 följande:
    åhh fina!!! vi har dom i strl 92. får vänta 2 år eller nått för att de ska funka som knickers
    Visst är dem Passar bra på killarna. 
    Busbellan skrev 2010-04-26 21:36:45 följande:
    Vilka söta killar
    Tack  
    Fastnade lite framför Hollywood-fruar här. 
  • Helle
    SmillaMilla skrev 2010-04-27 06:26:42 följande:
    God morgon! I dag hittade jag min småfolksklänning i gaderoben, den är ju bara sååå skön. Vill ha fler! Någon som vet var man kan hitta småfolksklänningar till vuxna?
    TS brukar jag kolla på ibland.
    God morgon
  • Helle
    mysungarna skrev 2010-04-28 15:36:08 följande:
    Heeeej sötnosar Saknar er så mycket  Men just nu går livet här i 20000 känns det som, dessutom så har jag fått ett rejält depp , villket inte direkt hjälper. Hoppas allt är bra med er alla skickar en *stoooor kram*
    Det låter som att det är du som skulle behöva en STOR kram, så jag skickar en tillbaka. 
    Hoppas du kommer tillbaka hit när du hinner och orkar
  • Helle
    Kristyr skrev 2010-04-28 20:28:49 följande:
    åh jag vill ha småfolk t-shirtar i mass!! men de kommer typ i mitten av maj hoppas jag..
    Det stod ju på Småfolk att de hade gått ut till butikerna idag och miniaturen.dk hade fått in
    Så snart borde det komma till Sverige också
  • Helle
    Kristyr skrev 2010-04-28 20:40:57 följande:
    På tisdag! Det är ju lite halvsnart iaf...
    Det är ju inte säkert att de hittar hit så snabbt ... brukar ju ta lite tid innan svenska shoppar får, tror jag hörde mitten av maj från någon butiksägare (som du vet så är det inte jag )
    Bubblan: vilka ränder letar du?
  • Helle
    Kristyr skrev 2010-04-28 20:45:06 följande:
    mailade och frågade små vi och hon trodde om 2v (småfolk brukar inte vara snabba heller)
    då borde det vara safe Sen finns det ju ett par butiker som har Småfolk
  • Helle
    Kristyr skrev 2010-04-28 20:48:15 följande:
    ja men det gäller att de tar in min "favvo" tröja med...  Den jag har spanat in speciellt bland alla superfina saker... (kommer bli dyrt)
    Ja, det är ju det där med favvisarna. Jag vill absolut ha badbyxor till killarna och äppetröjor
    RååSa BuBBlan skrev 2010-04-28 20:46:30 följande:
    å en turkos/vit suit skulle sitta fint rosa/gul tshirt åxå.. eller egentligen alla ränder känner mig lite randig
    Fina Tror du har en liten hemlis
    Alla ränder är i o f sig fina. 
  • Helle
    Kristyr skrev 2010-04-28 20:49:40 följande:
    Helle> Ang stl vv short så jmf jag midjan med de vv jag har och med katvigshorsen så vad de lika stora i midjan. Har inte testat VV på än, det räckte med katvig igår sedan tröttnade han.
    Ahh, perfa. VV är lite längre eller?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17