• Helle

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

God kväll.

Så, då har jag betalat alla mina synder och det var inte få ... {#lang_emotions_sealed}
  • Helle
    Buttelina skrev 2010-05-03 18:43:30 följande:
    vaaad?
    Oo, det har blivit Katvig velourjacka och Småfolk velourdräkt från TS.
    Villervalla shorts från T
    Småfolk badbyxor från Funkybaby
    Molo robot-t-shirt, Stjärnlinne, NS skjorta, NS Hood och Småfolk badbyxor från Eleraff
     {#lang_emotions_sealed} {#lang_emotions_tongue_out}
    Jaja, ibland måste man få shoppa nån annanstans också
  • Helle
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-03 21:16:14 följande:
    Har du sett den råååsa IRL? Kan man ha den på en grabb?
    Hmm, allt går, men jag skulle inte sätta den på en nyfödd bebbe. Av de som de har i vår så tycker jag nog egentligen bara att den turkos-vita är unisex. Eller ja, den grön/gröna också, när det kommer till lite större barn, men i heldress till bebbe är jag tveksam.
    Men allt går
  • Helle
    lillronya skrev 2010-05-03 22:03:45 följande:
    Vår första katvig ordnade butte åt oss på salg en gång i tiden. Finaste blå ränderna.
    Fiina, jag älskar också de blå/blå. Har sparat en body som båda killarna har haft. Finaste.
  • Helle
    Emmsan skrev 2010-05-04 08:19:29 följande:
    lever ni??? ;)
    Jaaaa Gör du?
  • Helle
    Emmsan skrev 2010-05-04 08:43:52 följande:
    bla katvig skal overall kik kid vårjacka lurvar gummistövlar mössor suits mm mm från ca 80 till 86 o jag tänker sälja det billigt då jag måste bli av med rubbet snabbt..
    Lägg upp det i FB-gruppen då SÅ slipper du krångla med T
  • Helle
    h80 skrev 2010-05-04 11:28:37 följande:
    har också hört nått om det, n såg jag att de hade massa nytt i sin egen webbshop, så jag blev osäker
    IdaT har inte gått i Kk, men i vår tror jag knappt att någon i Sverige får in IdaT utan man får handla från deras webbutik. De har rekonstruerat då de tyvärr haft ekonomiska problem. 
  • Helle
    JsN skrev 2010-05-04 11:43:13 följande:
    Synd för årets strumpor är ju himla fina i färgen.
    Ja, det tycker jag med, både att det var synd och att de är fina.
    Det kan ju vara någon som fått hem, men det var inte en helt enkel procedur vilket säkert gjorde att många avstod.
    På deras hemsida kan ni läsa hur de tänker göra i fortsättningen.
    Lilla Ego 07 skrev 2010-05-04 11:49:55 följande:
    Hej. Jag behöver badkläder till mina barn till sommaren. Ska till Grekland en vecka i början av juni så jag känner att de skulle behöva solskyddskläder båda två. Har en ny ida t till lillan men inget till brorsan på 3 år. Är sugen på molos blåa dräkt samt även solskyddströjan i blått. Någon som vet hur de är storleksmässigt? E är 102 cm lång så jag vet inte riktigt vilken storlek jag borde köpa. Sen, var kan man få tag på dessa? Tröjan har jag bara sett hos llm men de verkar slut där.
    Vet inte var de finns tyvärr, men hittar du inte kan jag tipsa om Mala (fastän jag inte får). De är fina och bra.
  • Helle
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-04 13:32:51 följande:
    Oj ha ha ha Landade på 3 å ett halvt tusen   Fy va fina dom va ivår!!
    och då är danska kronan hyfsat ok nu om man jämför med tidigare
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17