• Helle

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Smultronhjärta skrev 2010-04-29 10:08:07 följande:
    Denna var ju så söt www.litenpalandet.se/ProduktInfo.aspx?id=2747
    Den är superfin, men jag är lite anti när det är för mycket ljust i botten. Många fläckar blir det .... 
    Ang jackan, jag ser gärna bild även om jag kanske är lite skeptisk till mönstret. Känns dock som jag ställer till det för dig lite ...
  • Helle

Smultron: ang Småfolk-tröja så tog jag faktiskt 98/104 när jag köpte till G. Den är långärmad och lite stor i ärmarna, men i övrigt är den lika stor som Molos hajar i 92 jr som jag köpte samtidigt Passar bra på G m a o. 

Ang jackan så återkommer jag senare ikväll när jag kan kika i lugn och ro. Tack för bilden
  • Helle
    Smultronhjärta skrev 2010-05-02 21:14:02 följande:
    Åh vi har en likadan heldress-såå fin! Bra köp Såg ditt inbox nu och jag väger jackan imorgon och återkommer med kontonr då
    Ja, visst är den fin. Hoppas bara att storleken blir bra nu. Är tänkt till i sommar att dra över på kyligare kvällar
    Det blir kanon, tack
  • Helle
    Tjollabolla skrev 2010-05-02 21:27:30 följande:
    Åhhh finaste finaste! ÄLSKAR den småfolkdressen. Det enda jag har sparat från milo som Lia ska ha, kunde inte med att sälja den. Underbara katvig jackan med, riktigt bra köp!
    Ja, jag är jätteglad
    Tycker du gjorde helt rätt i att spara den.
  • Helle
    Zvartaliljan skrev 2010-05-02 21:46:52 följande:
    nej det är sjukt tråkigt..o jobbigt. O med allt annat runt omkring så känns det som det sista jag orkar med just nu men man är ju tvungen...vill inte åka på straffavgifter för att jag deklarerar för sent...
    Jag vet hur det är och kan inte annat än att heja på. Kör hårt så länge det håller så får du vila sen (hoppas jag). Du fixar det!
  • Helle
    Mawe123 skrev 2010-05-02 22:11:00 följande:
    Ja visst är miniapplen fin nu, underbara färger, såg att din gosse hade den lila, super fin och passade honom toppen  Men jag är helt insnöad på turkost, blått och grönt nu - köper mycket ESL för de har massor i de färgerna, och denna gröna miniapplen den bara ropade mitt namn
    Visst är de fina Blev storleken på shortsen bra? Har du sett att de är superfina till den turkos-vita t-shirten? Med tanke på att du, liksom jag snöat in på turkost. Passar även fint till ESLs flygplan
  • Helle
    Buttelina skrev 2010-05-02 22:30:01 följande:
    är grymt sugen på ett par shorts sååå fina!!! hur är dom i strl?? dom är rätt korta va?
    Ja, de är ganska korta, så jag rekommenderar upp i storlek om man vill ha dem längre. Jag har 104 till G som är rundare och 116 till P som är smalare. Han är ca 110 cm lång. Han kunde ha både 110 och 116, men det skiljer så pass lite på dem så det var lika bra med större.
    Sen beror det självklart på om barnet har blöja el inte.
    Jag skulle nog leta efter 110 om det är till Bia du tänker
  • Helle
    Mawe123 skrev 2010-05-02 22:36:14 följande:
    Ja storleken blev bra, t-shirten kanske lite stor, men den växer han säkert i snart! Ja jag har suktat efter ESL flygplan, kanske borde köpa den.. Måste bara få orderbekräftelse från eleraff först så jag vet hur dyrt det blev där
    Gustav har flygplanen och han är så stolt över den. Roligt när de små gillar kläderna
    Jag har också en beställning liggandes hos Eleraff Hoppas på bekräftelse imorgon. Men dyrt blev det
    Buttelina skrev 2010-05-02 22:36:16 följande:
    ahh synd det var nog tjolla som knep den åhhh fina kläder ändå ju!!! har du sett grön/gröna irl? uuuunderbara!!
    Håller med - grön/gröna är så fin.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17