• Helle

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Kristyr skrev 2010-04-23 10:15:51 följande:
    jag har köpt dem...
    Har du möjligtvis någon bild så man kan se färgerna lite bättre? Behöver mjukisshorts till barnen.
  • Helle
    Kristyr skrev 2010-04-23 10:25:50 följande:
    Jag har bara ett par svarta, inte så mycker färg. Har ingen bild. Nu sitter jag på jobbet. Har en röd solhatt med och den tycker jag stämmer väldigt bra med färgen som b&r har på sina bilder på fb. Kolla deras bildern från FB eller hemsidan och även veras hus har ju kort i sin blogg på lite vv...
    Ja svarta är ju svarta Hur upplever du att de är i storlek? Jag är ute efter lime och turkos och där är ju färgerna lite mer viktiga så att de ska passa. 
  • Helle
    Kristyr skrev 2010-04-23 13:53:03 följande:
    Då är det knappt en timme kvar då sedan går man hem från jobbet och är borta i lite mer än ett år...
    Härlig känsla DÅ är det snart dags för bebis  
  • Helle
    h80 skrev 2010-04-24 18:58:50 följande:
    Tack allihopa! Vill bara berätta att Elsa föddes ca 1 timme efter att vi hade kommit in
    Grattis till lilltjejen och vad skönt att allt gick så bra
    Hej hej allihop!
    Nu ska jag åka och köpa lördagsgottis, men sen kommer jag tillbaka
  • Helle

God dag!

Här blir det också IKEA idag, det fina vädret till trots. Jag har äntligen fått ett kontor så nu vill jag förstås fixa lite. 
    Sen blir det lite tvätt etc också och så ska vi försöka hinna med nåt kul med barnen.
  • Helle
    Kristyr skrev 2010-04-25 20:26:10 följande:
    Var på Blingo "party" idag men jag shoppade INGET!! Men tycker de där kläderna är lite svårt matchade med de danska. Man måste ha endel blingoplagg för att de ska gå och matcha med varandra... eller har jag missat nått. Det vara bara ett par grå "puff"byxor jag vill ha men de fanns inte i rätt storlek, då fick de vara med en beställning....
    Jag har aldrig varit på Blingo-party så jag har tyvärr ingen åsikt {#lang_emotions_tongue_out}
    Kristyr skrev 2010-04-25 20:27:54 följande:
    hoppas 92 shortsen passar nu...  kunde inte låta bli.....
    Det blir säkert bra (hoppas jag). Testade mina killars igår och de är så söta Shortsen är ju lite kortare i modellen (ja, som vanligt helt enkelt) så Gustavs knubbiga ben ser så söta ut
    Det är packat och postat! 
  • Helle

Puh, vilken intensiv helg vi har haft ... trodde jag hade lite energi kvar att jobba lite när jag ändå satte mig i soffan med datorn, men märker att jag inte får nåt gjort.

Tänkte passa på nu när jag ändå är gräsänka - mannen är på Big Comedy, men det blev som vanligt, ett halvt öga här och ett halvt på Tvn
  • Helle
    Busbellan skrev 2010-04-26 14:03:26 följande:
    Hej hej Har precis hämtat hem en prickig Ella från dagis, så nu är vi hemma med vattkoppor Men fin post hade det kommit idag, från zillstar, babyshop och tack för fina kläder Malou!
    Blev lite sugen på anoraken. Hur är den i storlek?
    Hade ni hoppats på vattenkoppor el kom det olägligt?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17