• Helle

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Love Isac skrev 2010-04-18 19:48:38 följande:
    Hoppar in för lite hjälp...=0)Shoppar som både säljer NS och Molo??Står helt still i kontoret där uppe...Tack!
    Babyshop t ex
  • Helle
    Buttelina skrev 2010-04-19 18:32:26 följande:
    nån som har miniappletshirtarna?? dom lila och gröna.. hur är dom i strl?
    Jag tycker de är som övriga från den här säsongen. Jag har tagit 116 till min stora kille på ca 110 cm (lite lång kanske men inte så det stör). Den lille på ca 90 kg (och ganska rund) funkar bra i 98.
  • Helle
    CamillaJ skrev 2010-04-19 21:04:12 följande:
    Hej !! Tänkte bara kika in och säga att vi fick en dotter, Tuva.. den 17 april.. allt gick bra hon vägde 4495g och var 54 cm lång. Så nu är man på riktigt shopping humör ;) Men iaf det jag undrade var länken till bildtråden ?
    Stort grattis! 
    Bildis finns i TS.
  • Helle

God kväll!

Huj, vad jag är trött idag. Det har verkligen gått i ett med utbildning, utvecklingssamtal, middag och läggning ...

Men nu är jag sugen på lite smått och gott från Babyshop.

Småfolk - kanske kan man se kollektionen på deras egen sida? Det brukar man ju.

• Helle
    Buttelina skrev 2010-04-20 19:41:19 följande:
    kollade men nä
    Men vad trist, de brukar ju va snabba att lägga ut där.
  • Helle
    ängeln83 skrev 2010-04-20 20:25:18 följande:
    Godkväll flickor. Sprang just på ännu en super snygg bad dräkt, alltså den i mitten, hoppas det är en uv dräkt, sååå fin. www.smafolk.dk/tcms/images/29.jpg
    Ja superfin och det är det säkert. Jag gillade badbyxorna. Såna måste mina killar ha.
  • Helle
    ängeln83 skrev 2010-04-20 20:34:49 följande:
    Ja dom var också super fina, kör nog på Mala uv dräkten på Liam även denna sommaren, helt sjukt, han har haft den 2 somrar och den lär passa även denna Men ett par badbyxor är ju alltid bra att ha om man badar på kvällarna och så.
    Visst är de bra? Vi har också den i sommar, men tycker som du att det är bra med lite bad byxor också.
  • Helle
    ängeln83 skrev 2010-04-20 20:41:17 följande:
    Ja dom är helt underbara, har varit super nöjd med Malas till Liam och funderar på en till Meja också, men nu har ju både Småfolk och Hummel kommit med andra fina, men visst behöver man väl mer än 1?!
    Visst behöver man det Nej, skämt åsido, det kanske beror lite på hur mycket barnet badar. Utomlands och vid en fin sommar i Sverige - absolut. Annars kanske inte, om man inte vill ha någon att byta med för att det blir trist med bara en Förra sommaren hade jag två till G och det var kanon. I år får vi se
  • Helle
    Zvartaliljan skrev 2010-04-20 22:05:37 följande:
    Tack men jag kikade på dom i affären och de var tokbreda på Mateo Men tack ändå för tipset!! Någon annan som sett muddjeans i smal modell någonstans?? Attans att inte NS gör så små jeans Och vilken storlek tror ni jag kan ta i ej sikke lejs sommarsuit?? Den med ugglor vill jag ha. Känns ju jättedumt att köpa 56 till en som är 4 månader nu liksom, men de vanliga suitsen är ju fortfarande stora i den storleken. Vill att den ska passa så fort sommarvärmen behagar dyka upp.
    De är ganska små i storlek. Många som jag känner har gått upp i storlek på suiten.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17