-
Vi börjar köpa 98 nu. Småttarna är 98 cm långa nu.Pepper79 skrev 2011-01-10 13:28:09 följande:Hhhmm när kan man ha stl 98 i NS jeans? Funderar på om jag ska bunkra favoriter, eller om de får ligga alldeles för länge i växalådan.... -
Det är en sann vänn det!ChokladMoshin skrev 2011-01-10 14:31:57 följande:Hade en kompis från gymnasiet här på besök idag, vi har inte setts på 13 år.
Var på besök från Usa där hon bor. Men hon måste verkligen läst allt jag skrivit på Facebook för som present till lilla Mini hade hon en colibri suit och filt, hua vad glad jag blev.
Busbellan skrev 2011-01-10 14:41:41 följande:hej på er, vad händer här idag?
Posten kom precis, inget paket, men en avi. Måste hämta det strax, tror det är paket från ziggys
Hej!
Väntade också paket, tills jag insåg att betalningen inte kommit iväg.

Får vänta lite till.

-
Jag tror också att det blir så.Zvartaliljan skrev 2011-01-10 14:50:07 följande:Åhhh tror ni det blir en trådbebis idag???? Jag tror det kommer en Arnold ikväll
-
Jag läste inte mejlen utn kastade de. Men såg att det fanns info här.true04 skrev 2011-01-10 15:32:24 följande:Ingen som fått någon sådan kod från kidzshoppen och om det gällde ns.Hittar inte den andra tråden!!
www.familjeliv.se/Forum-5-88/m51062277.html -
Ja det gör vi! Fy för övertid!Ocikatten skrev 2011-01-10 15:32:21 följande:Vi håller i alla fall tummarna, finns inget värre än övertid!!
-
Ja så himla typiskt!Busbellan skrev 2011-01-10 16:29:15 följande:Åh, sånt är trist!
Vad väntar du på då?
Ett par i dig denim-jeans till E.
-
Ja de är verkligen värda att vänta på!Busbellan skrev 2011-01-10 16:36:36 följande:Åh, men dom är värda att vänta på i alla fall, så snygga
Ska bli spännande att prova de på honom. -
Tack!Buttelina skrev 2011-01-10 16:53:24 följande:lillronya: fina bilder
och fina inköp!! Blev en del mutor på resan va

Dunis: massa fina kläder i den gaderoben
så häligt med all färg
Maugu: underbara bodyn (är det va) som livia har på sig från rädda barnen <3 såå fin!! söta grabben med i kisserånis
Mamma till simon: såå fin djungeltröjan är
och uuuunderbara colibri
Ja jisses vad mycket mutor! Inte så lätt heller med hans allergier och idrottshallskiosker. Men grillchips och delicatobollar fanns inästan alla hallar.
-
Butte: Tror du A kan ha collibriklänningen i 92? Hon har kollat i bt...
M gjorde det också och KRÄVER ett par såna leopardleggings som du köpt till Bella.
-
Ja den behöver inte vara som klänning, det är ok som tunika.Buttelina skrev 2011-01-10 17:47:59 följande:hehe sötis. alltså ja det tror jag. isabel har strl 92 i den daisyklänningen i bildis.. och hon har ju den såklart som tunika till 3/4dels leggings, hon är ju 110 cm nu... årets colibri är 2cm kortare och det är ju inte så mycket

M har MYCKET bra smak
riktigt coola, isabel ar haft dom på sig i 3 dagar 
Bara den funkar över axlarna och så.
Oj! Är hon 110 nu? Det är INTE A.
Då ska vi nog se om vi kan skaka fram en sån.
Vet inte om jag håller med om den smaken.