Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Pepper79 skrev 2011-01-10 13:28:09 följande:
    Hhhmm när kan man ha stl 98 i NS jeans? Funderar på om jag ska bunkra favoriter, eller om de får ligga alldeles för länge i växalådan....
    Vi börjar köpa 98 nu. Småttarna är 98 cm långa nu.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • lillronya
    ChokladMoshin skrev 2011-01-10 14:31:57 följande:
    Hade en kompis från gymnasiet här på besök idag, vi har inte setts på 13 år.
    Var på besök från Usa där hon bor. Men hon måste verkligen läst allt jag skrivit på Facebook för som present till lilla Mini hade hon en colibri suit och filt, hua vad glad jag blev. Hjärta
    Det är en sann vänn det!
    Busbellan skrev 2011-01-10 14:41:41 följande:
    hej på er, vad händer här idag?
    Posten kom precis, inget paket, men en avi. Måste hämta det strax, tror det är paket från ziggys

Hej!

Väntade också paket, tills jag insåg att betalningen inte kommit iväg.

Får vänta lite till.

• lillronya
    Zvartaliljan skrev 2011-01-10 14:50:07 följande:
    Åhhh tror ni det blir en trådbebis idag???? Jag tror det kommer en Arnold ikväll Solig
    Jag tror också att det blir så.
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-01-10 16:36:36 följande:
    Åh, men dom är värda att vänta på i alla fall, så snygga
    Ja de är verkligen värda att vänta på!
    Ska bli spännande att prova de på honom.
  • lillronya
    Buttelina skrev 2011-01-10 16:53:24 följande:

lillronya: fina bilder och fina inköp!! Blev en del mutor på resan va

Dunis: massa fina kläder i den gaderoben så häligt med all färg

Maugu: underbara bodyn (är det va) som livia har på sig från rädda barnen <3 såå fin!! söta grabben med i kisserånis

Mamma till simon: såå fin djungeltröjan är och uuuunderbara colibri

Tack! Ja jisses vad mycket mutor! Inte så lätt heller med hans allergier och idrottshallskiosker. Men grillchips och delicatobollar fanns inästan alla hallar.
  • lillronya
    Buttelina skrev 2011-01-10 17:47:59 följande:

hehe sötis. alltså ja det tror jag. isabel har strl 92 i den daisyklänningen i bildis.. och hon har ju den såklart som tunika till 3/4dels leggings, hon är ju 110 cm nu... årets colibri är 2cm kortare och det är ju inte så mycket

M har MYCKET bra smak riktigt coola, isabel ar haft dom på sig i 3 dagar

Ja den behöver inte vara som klänning, det är ok som tunika.
    Bara den funkar över axlarna och så.
    Oj! Är hon 110 nu? Det är INTE A.
    Då ska vi nog se om vi kan skaka fram en sån.

Vet inte om jag håller med om den smaken.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17