Inlägg från: Lalalong |Visa alla inlägg
  • Lalalong

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

lillronya skrev 2011-01-26 18:51:02 följande:
    Är ju ett tag sen vi hade lurvoverall, men det är väl samma med lurvarna.
    Tycker att de var lite större innan, men innan dess var de mindre.
    Varför göra det lätt för oss?
    Vilken är det du funderar på?
    Haha, nä det ska ju vara så krångligt som möjligt

Det är den rosa med gula kantband som finns på Fejjan. Tyckte det var ett bra pris för en extra overall. Har en i 86 nu, men jag tänkte om 80:an funkade ett tag så...  
    Klara 060504, Alva 100117
  • Lalalong
    Tjollabolla skrev 2011-01-26 18:52:29 följande:
    Lias från gammal kollektion i 80 passar ju bättre än den gula, men kommer ändå va förliten i benen väldigt snart... Jag hade inte köpt 80 till Alva. Iofs fyller hon ju inte ut den så mycket, men ändå...
    Okej! Tack  
    Då hoppar jag nog den ändå. Även om det var ett bra pris (enligt mig i alla fall, men jag har haft fel på båda hållen förr ) så är det ju ändå inte lönt om den inte kommer passa i alla fall i ett tag!  
  • Lalalong
    Buttelina skrev 2011-01-29 21:42:32 följande:
    ahaa najs
    Vikkan76 skrev 2011-01-29 21:26:12 följande:
    Aha, har jag aldrig tänkt på! Fast jag kanske bara köpt av mina vänner
    hehe jag med tror jag men jag märkte det en gång nu sist. skitstörigt haha
    Förlåt att jag blandar mig i  
    Men jag tror att jag kanske har en lösning på problemet. Jag har precis så att jag har ett album som jag laddar upp bilderna till först och sen laddar jag in dom i gruppen därifrån. Det jag gjort är att jag har ställt in så att det är bara jag som får se mitt album. Därför tror jag att det borde inte bli så i mitt album att folk kommer till det, för det är ju ingen annan som får se det. Utan det borde vara till gruppen man kommer...
    Eh.. är det någon som förstår vad jag pratar om?? Jag hör själv hur rörigt det låter

Men vi kan testa om ni vill! Butte du är ju inte vän med mig. Så om du test-kommenterar en av mina bilder. Så svarar jag. Så när du får meddelande om att jag också kommenterat kan du se var du hamnar..
    Om du vill alltså! För det skulle ju som sagt kunna vara en lösning att man gör albumet hemligt för alla utom en själv om man tycker det sättet att ladda upp bilder är smidigt!  
  • Lalalong
    Lalalong skrev 2011-01-29 21:54:24 följande:
    Förlåt att jag blandar mig i  
    Men jag tror att jag kanske har en lösning på problemet. Jag har precis så att jag har ett album som jag laddar upp bilderna till först och sen laddar jag in dom i gruppen därifrån. Det jag gjort är att jag har ställt in så att det är bara jag som får se mitt album. Därför tror jag att det borde inte bli så i mitt album att folk kommer till det, för det är ju ingen annan som får se det. Utan det borde vara till gruppen man kommer...
    Eh.. är det någon som förstår vad jag pratar om?? Jag hör själv hur rörigt det låter

Men vi kan testa om ni vill! Butte du är ju inte vän med mig. Så om du test-kommenterar en av mina bilder. Så svarar jag. Så när du får meddelande om att jag också kommenterat kan du se var du hamnar..
    Om du vill alltså! För det skulle ju som sagt kunna vara en lösning att man gör albumet hemligt för alla utom en själv om man tycker det sättet att ladda upp bilder är smidigt!  
    Bild 439 börjar mina kort. Kan vara bra att veta också kanske
  • Lalalong
    Stormis skrev 2011-01-29 22:05:19 följande:
    Fast, kan du snälla länka till nån bild. Helt omöjligt att hitta där mitt i smeten liksom
    Blev nog lite knas med citeringen, men jag gissar att det är mig du menar

www.facebook.com/photo.php&set=o.112801458733594&pid=6427749&id=689806536 
  • Lalalong
    Duntoffla skrev 2011-01-29 22:10:10 följande:
    en till fråga, hur tar jag bort bilden när objektet är sålt?ja, hur får man bort det`?
    Du klickar på
    "Lägg till fotot"

Där kan du välja "Redigera bilder". Då får du upp alla bilder du har i tråden just då. Där klickar du i dom du vill ta bort, och väljer ta bort helt enkelt. Supersmidigt.  
  • Lalalong
    Flock skrev 2011-01-29 22:15:17 följande:
    God kväll!

Pratas det FB ikväll   Jag skulle nog behöva gå en kurs, tror jag..

Ni som är duktiga på detta. Hur får man bort kort som man har taggat sig i?? Alltså i tävlingar..

När man går i på min sida så får man upp kort på massa barnkläder. Känns lite mindre trevligt faktiskt. Jag har försökt på bort korten i flera månader men klarar inte det...
    Jag har bara gjort så att jag har klickat på bilden, och sen på "tag bort tagg".... Jag ska in och kolla, men jag tror bara det står så..
  • Lalalong
    Lalalong skrev 2011-01-29 22:17:04 följande:
    Jag har bara gjort så att jag har klickat på bilden, och sen på "tag bort tagg".... Jag ska in och kolla, men jag tror bara det står så..
    Japp. Klicka på bilden. I listan under bilden letar ni upp ert namn. Efter ert namn kan ni klicka på "ta bort tagg". 
  • Lalalong
    Flock skrev 2011-01-29 22:17:48 följande:
    Haha, vad kul!!

Lalalong: Gick in på din sida på FB och såg att du och jag har en gemensam kompis förutom pölsetanterna! Världen är liten!
    Jasså??
    Vem? Nu blev jag nyfiken
    Jag kan ju inte in och spionera på dig, för jag vet ju inte vad du heter  
  • Lalalong
    Flock skrev 2011-01-29 22:24:07 följande:
    Nu vet du
    Ja, jag gissade det var du!

Ja världen är allt bra liten Det är en gymnasieklasskompis!  
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17