• Helle

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Duntoffla skrev 2010-11-18 09:17:13 följande:
    Jag kommer bara till någon undersökning när jag ska till din blogg
    Ahh, jag ser att jag vänt lite på bokstäverna smatting.blogspot.com
  • Helle

Hoppar in och säger hej

Det sägs väldigt många kloka ord här inne just  och ja, jag kan skriva under på en av Maugus synpunkter

Att hitta något som man trivs med, som tar lagom mycket tid mot vad man vill lägga ner samt ger en slant i fickan är inte helt enkelt, men har man möjligheten att chansa lite (om man t ex har en partner med bra jobb) så hittar man förhoppningsvis det som känns bra.

Jag funderar också ofta och länge på vad och hur jag vill gå vidare med arbetsdelen i mitt liv

Lilla Ego: jag hoppas för det bästa för dig
    Maugu: du är stark
    1 och 1: härligt att du vågade ... och vann! 

• Helle
    maugu skrev 2010-11-19 19:00:03 följande:
    Hej!
    Länge sedan och jag förstår precis hur du funderar
    Men-en dag i taget och det känns som du verkar vara på väg
    Jag hinner verkligen inte med denna tråd men är så glad att få träffa några av er ikväll..ha det bäst tjejer så hoppas jag vi "ses" lite mer framöver..det är ju snart dags för julkalendrarna
    ja, det blir alltför länge mellan varven som vi "ses". Men läser allt som ofta bloggen och uppdaterar mig
    Sköt om dig!
    Tjollabolla skrev 2010-11-19 19:53:22 följande:

Dom är SÅÅÅ Fina! Knappt jag vill använda dom
     Lovely kossa-suit Vill också ha en liten tjej att stoppa i en sån Förstår att Milo också vill ha.
  • Helle
    Ocikatten skrev 2010-11-26 12:18:03 följande:
    Läser här om alla som dissar Molo-overallen men måste ändå fråga: Hur stor overall till grabb 4 år 107 cm och 20 kg??
    Jag skulle nog ha tagit 116. Philip har 122 och han är 117 cm lång. 
  • Helle
    Busbellan skrev 2010-11-29 15:05:17 följande:

Tittar in här lite snabbt och hoppas på helt OT hjälp.

Nora håller på med Storbritannien och tyvärr står ju inte svaren på alla frågor i texten

Vilka två är englands mest kända universitet? Visst borde det vara oxford och cambridge?

God dag!

Ja, det är dem jag tänker på först i alla fall.

Huu, har traskat från ett jobb till ett annat och nu fungerar fingrarna nästan inte. Vilken kyla! 
  • Helle
    1 och 1 är 3 skrev 2010-11-30 21:32:49 följande:
    Tjejer, får jag oxå vara lite ot!?

Långa halsband med stora hjärtan..... VEM gör sånna? Ett ganska känt märke vet jag men jag kan för min liv inte komma på vilket. De står på min systers julklappslista och hon har skrivit precis så, Långt halsband med hjärta, känt märke.

Frågade Anna men hon var tydligen en lite mer exklusiv guld brud 
    Miss Dee kanske?

Hej hej Gästspelar lite  
  • Helle
    1 och 1 är 3 skrev 2010-11-30 21:43:07 följande:
    Nopp....
    Helle skrev 2010-11-30 21:40:42 följande:
    Miss Dee kanske?

Hej hej Gästspelar lite  
    JAAAAAAAAAAAAAA!!! TACK!!!
    Så lite så! Kul att du hittade rätt.
  • Helle
    lillronya skrev 2010-11-30 21:50:02 följande:
    Jag gjorde precis fem julklappar klara.
    Gillar fotokalendrar!
    Mycket bra idé.

Jag får alltid för mig att jag ska scrappa egna, och nu sitter jag här ... med 23 dagar till julafton liksom ... och har inget klart. Typiskt mig! 
  • Helle
    RååSa BuBBlan skrev 2010-12-02 09:21:19 följande:
    Här inne vet jag att jag får skriiika av mig!!

Jag hatar de här huset, hatar vad det gjort med vår ekonomi, hatar kylan inomhus, hatar röran överallt, hatar säljaren och hans jäkla fuskbyggen, hatar säljaren för att han fortfarande inte installerat värmekassetten som nu INTE GÅR ATT INSTALLERA, jag hatar att varje enda liten sekund vi får över så måste vi akut åtgärda nåt, jag vill bara bli aaaaaaaaav med skiten!! Skulle jag kunna ge bort det så skulle jag göra det NU NU NU!!!

Jag vill inte bo här längre Gråter
    Men usch vännen, så tråkigt att ert drömhus blev ert skräckhus Klart du får skrika av dig här inne. 

Önskar jag kunde hjälpa på något vis. 
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17