• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Duntoffla
    Lalalong skrev 2011-01-17 18:51:28 följande:
    Dom pratade om det där på Sydnytt (tror jag... kanske TV4 Öresund... Inbillar mig att det var lokalnyheterna i alla fall). Någon expert på området trodde att det skulle sjunka så långt ner som till 1.10, men lägre än så trodde han aldrig det skulle bli. 
    Nu vet jag inte om han sa att det skulle hinna bli 1.10 innan sommaren, men jag tror ändå det kan löna sig att ha lite is i magen

Tänk att åka på salg med växelkurs på 1.10 Tungan ute 
    DET hade varit najs.

• ChokladMoshin

Ni som vet och kan allt
    Vilken skaljacka är bäst, Po.p eller Molo??
    Ska ha till min mellantjej som inte går på dagis, men som ändå ska tåla det mesta

Mamma till 4, räcker det nu?
  • lillronya
    SmillaMilla skrev 2011-01-17 18:59:18 följande:
    Åhhhh så fina! Nu måste hon ju ha en också-
    Tack!
    Ja det måste hon!
    Jag tycker det är nice att våra nån gång snart kan bytas ut. Köpte de ju stora så jag har tröttnat på de innan de blivit för små. Men snart så.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • Smultronhjärta
    ChokladMoshin skrev 2011-01-17 19:01:09 följande:
    Ni som vet och kan allt
    Ska ha till min mellantjej som inte går på dagis, men som ändå ska tåla det mesta
    Nu har jag inte haft båda men efter att ha klämt och provats Molos så föredrar vi ändå Pops-som vi har använt i alla år
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • SOL10
    Ni som vet och kan allt
    Jag har en av varje, Molos e snyggast, pops bäst på dagis!
  • Tjollabolla
    Ni som vet och kan allt
    Jag har haft båda och föredrar Molos! Mycket snyggare, minst lika bra och dessutom så har inte alla andra ungar samma

SMilla: Milo har en softshell i 122 som pasar bra! Med växtmån såklart, men den funkar utan problem. Köp 116!
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lia 12/2 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • solouniko

Molos softshell är såå fina Men jag gillar pops skalisar med men i vår får hon klara sig med skalbyxor och overall därifrån och två softshells från molo som jackor Hjärta 

Smilla det har iallafall funnits lila softshells upp till 122 i min lokala butik, "bara" 30% men alltid nått. Med frakten till dig osv vet jag inte ritkigt hur det blir, men om du inte hittar någon annanstans så vet du

Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko
    Tjollabolla skrev 2011-01-17 19:40:08 följande:
    Jag har haft båda och föredrar Molos! Mycket snyggare, minst lika bra och dessutom så har inte alla andra ungar samma

SMilla: Milo har en softshell i 122 som pasar bra! Med växtmån såklart, men den funkar utan problem. Köp 116!
    Haha ja, framförallt att alla inte har samma är en bra motivering Här har ALLA pop på vår/höst och reima på vintern. Liiite tråkigt tycker jag. Men fröknarna tycker Milla lyser upp så fint på gården med sin regnbåge Hjärta
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • Förväntansfull0406

Hej.

Får jag fråga er en sak??

Jag har köpt molos "ulliga" jackor i höstas, boddy+byxa samt "ulliga" overallen till min bebis, är det bara jag men är det inte jävligt dålig kvalitè på molos kläder? boddyn o byxa tappa färg på första tvätten, FAST jag tvättade  precis så som man ska, och både overallerna och det andra ser så himla använt och tråkigt ut redan efter en tvätt, jag är så fruktansvärt besviken.

Jag ser att ni pratar om just molo, tycker ni det märket är bra? jag kommer aldrig mer köpa kläder av det märket mer.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17