Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Till er som är sugna på 74/80 klänningar kan jag iallafall meddela att de sitter PEFEKT på Milla just nu (alltså kommer de inte räcka såå länge till innan de blir korta i ärmarna ) och hon är 78-79 cm lång och väger strax över 10 kg. En liten måttstock

Den sitter kanon både i ärmarna och på lägden, som en smäck!   Men jag sörjer redan att 86/92 kommer vara alldeles för stort när hon växer ur dessa! Bannade duubbelstorlekar {#emotions_dlg.djavulsk}

Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko

TACK underbara Smultron för fiiinaste overallen Hade glömt hur fin den var IRL! Passade SÅ bra till både röda NS och lila/vita katvig Ska nog ta en prommis runt sjön när Milla ska sova och inviga skönheten

• solouniko
    Smultronhjärta skrev 2010-08-31 10:11:32 följande:
    Vad bra att du hade matchande mössor hemma
    Ja eller hur Visade sambon de fina komosarna men han såg väldigt ointresserad ut Drömmer Hallå, är ju superviktigt med matchande mössor!
  • solouniko
    Zvartaliljan skrev 2010-08-31 16:34:49 följande:
    68 o jag tror nog aldrig att jag kommer kunna skiljas från det setet! Det stannar till en framtida lillasyster Kyss
    Maias tröja passar fortfarande som tur är.
    Kan väl inte hålla något hopp om att hitta någon suit i större storlek på salgen...de gjordes säkert bara i 68 som provkollektion.
    Nä men en i 68 duger gott och väl Drömmer Fyyy så fint alltså!!
  • solouniko

Haha ja, fast det är väldigt nytt så ingen som direkt vet ännu.. Har spiral så det kom som en chock Men lika kul för det Ni får ruva på alla era pytte suits tills jag känner mig shoppingredo

• solouniko
    Zvartaliljan skrev 2010-08-31 17:00:33 följande:
    just därför jag inte fick skaffa spiral för Felipe Finns det en yttepyttechans att bli gravid så hade jag liksom blivit det (Maia blev till trots p-piller, och jag hade även ett missfall då jag hade p-stav)

Vilken v. är du i nu då?
    Haha jaa, vill inte ha mer än två barn så sa att han får klippa sen Typ 6-7 eller nått, ingen aning egentligen haha!
  • solouniko
    ChokladMoshin skrev 2010-08-31 17:15:44 följande:
    GRATTIS!! Mysigt med bebis ju
    Och jag skulle sätta in spiral men hade ju redan bebis i magen då, inge bra med sprial alls
    Tack Nää haha verkar ju inte vara det onekligen
    MiniM3 skrev 2010-08-31 16:59:04 följande:
    GRATTIS 
    H I L L A skrev 2010-08-31 17:00:10 följande:
    GRATTIS Hjärta
    Tack Känns fortfarande rätt overkligt dock haha, men det sjunker väl in såsmåningom
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17