Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

ChokladMoshin skrev 2010-08-31 22:02:51 följande:
    Har dom också, sååå fina. Vill ha ngt mer i rådjuren.
    Du, spara lite 56or till mig sen va
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko
    Buttelina skrev 2010-08-31 22:15:27 följande:
    grattis Hjärta
    Tack
    FL Lisa skrev 2010-08-31 23:37:28 följande:
    Skulle bara kika in här lite snabbt innan läggdags och vad är det jag läser? En bebis till på gång. Så skoj! Jättestort grattis till er solouniko!!
    Tack och shyyyy
    Bybo1 skrev 2010-08-31 23:50:46 följande:
    Grattis till Gravid {#emotions_dlg.flower} vad roligt med en liten bebis. Ibland kommer dom när dom själva vill Tungan ute

Själv är jag såååå less på att vara gravid men som tur är är det inte så länge kvar.
    Oj är du gravid? Haha det har jag missat Bra där Grattis till dig också
    ChokladMoshin skrev 2010-08-31 22:52:13 följande:
    Näe......
    När din bebis växt ur allt alltså
  • solouniko
    FL Lisa skrev 2010-09-01 09:38:28 följande:
    haha..jag ska inte skvallra. men det lär ju vara fler som är här inne och tjuvläser i tråden

Angående underbara barn mässan så ska jag också dit. Har bokat flyg till stockholm redan och sonens farfar har fått äran att ta semester på fredagen så vi kan gå in på mässan första dagen. Har varit där 3 år i rad och det är verkligen skitsoj och NS monter brukar vara riktigt bra
    Joo, I know Nåja det är ju ingen hemlighet egentligen men tänke ändå vänta någon vecka till innan jag outar mig helt

Åhhh vad skojigt med underbara barn mässan Hur brukar priserna på NS vara där?
  • solouniko
    FL Lisa skrev 2010-09-01 10:22:23 följande:
    jag har för mig att nyaste kollektionen brukar säljas med 10 procent men sen finns det alltid massa gamla godingar till mer procent. och byxor brukar man alltid kunna hitta några par till halva priset. Jag brukar alltid bli några tusenlappar fattigare i just den montern
    Duntoffla skrev 2010-09-01 10:01:18 följande:
    Då ska jag kolla där, är inte sugen på att betala flera hundra på ett plagg som används i typ en månad.

FL Lisa- Sorry för OT men vad hette skåpstommen som ni gjorde Alvins kök med? Jag ska bygga ett kök till Noels 3-årsdag
    vilka svåra frågor du ställer...jag har ingen aning. ska kika lite på ikeas sida och se om jag blir klokare
    Låter ju lovely När är den?
  • solouniko
    FL Lisa skrev 2010-09-01 10:48:59 följande:
    8-10 oktober. Typ i sista sekund för mig..hade den legat lite senare så hade jag inte fått flyga mer.
    Duntoffla skrev 2010-09-01 10:41:41 följande:
    Just ja, tänkte inte riktigt. 50 stämmer bra.

Just ja, du hade ju också lite problem liksom jag
    Förstår att det känns långt bort. Jag var ju rejält less mot slutet. Men snart så snusar du bebis
    ja less är jag. men helt ärligt så går tiden väldigt snabbt ändå. Känns som att jag nyss blev gravid och nu är jag snart i vecka 30. Tiden springer iväg på ett helt annat sätt nu när man redan har ett litet bus hemma
    Ja verkligen Du får säga till om du känner att du vill shoppa lite extra Drömmer
  • solouniko
    Busbellan skrev 2010-09-01 14:18:53 följande:
    jag blir så sur
    Tror du inte min dator hängde sig när det var en minut kvar, och klänningen gick ju alldeles för billigt
    Nää, fy jag hatar när det blir så Åh vad trist!!
  • solouniko
    FL Lisa skrev 2010-09-01 15:47:46 följande:
    ska shoppa åt Fia också men lite till ska jag nog kunna få med mig utan problem
    Förstod nog att du skulle shoppa åt henne Men om du vill och känner att du orkar så får du gärna göra det, jag är inte kräsen. Men det är helt okej om du inte känner för det, höggravid och allt
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17