Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Tack era goisar

Jag är egentligen inte så "hemlig" av mig som endel är med att vänta tills v 12 osv, sist visste mina föräldrar osv typ samma vecka haha..  Men tror det är mest bara för att jag blev så chockad nu Jag kan liksom inte fatta det själv. Nåja, blir nog inge mer spiral här iallafall

Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko
    1 och 1 är 3 skrev 2010-08-31 20:56:03 följande:
    I norrland behövs de absolut!
    Ja, jag tror nog det Sist tror jag att jag höll mig till v25 innan jag shoppade, får se hur länge jag kan vänta den här gången Drömmer
    movie skrev 2010-08-31 20:57:49 följande:
    Ha ha antagligen, råkar det nu bli varmt får du sälja och köpa en ny till hösten
    Ja precis, man får alltid rätt svart här inne
  • solouniko
    Kristyr skrev 2010-08-31 21:13:42 följande:
    njä...... eller jooo i norrland behövs det!!
    Här är det KALLT då Eller ja, det kan ju vara iaf  Drömmer
    1 och 1 är 3 skrev 2010-08-31 21:17:01 följande:
    Du har inget missat, hon talar om att hon är gravid när hon känner sej redo att säja de
  • solouniko
    SmillaMilla skrev 2010-08-31 21:22:47 följande:
    Nä jag är nog kräsen. Hoppas nog att bambi passar, för det är den enda jag gillar. Eller den med småblommorna.
    Har inget i bubbelgum men visst var den som rosa NS? Kan ju jämföra de mot varann isåfall
  • solouniko
    Kristyr skrev 2010-08-31 21:25:06 följande:
    *haha*
    solouniko skrev 2010-08-31 21:22:25 följande:
    Här är det KALLT då Eller ja, det kan ju vara iaf  Drömmer

här kom värmen i maj och det var blöja som gälle....
    Joo så var det nog här också sist, var AP varmt där i maj men sen har resten varit ren SKIT känns det som Men en liten lurvis kan man nog behöva Drömmer
  • solouniko
    Eddiebaby skrev 2010-08-31 21:28:03 följande:

Skulle egentligen komma in för att visa upp en bild på min sötfis i fina småfolkrånisen som kom från Smilla idag....TACK! .....men så hänger sig bara datorn hela tiden när jag försöker lägga upp bilder... *morr*

Ser att ett GRATTIS till Solouniko också är på sin plats....jisses vad kul och våra tjejer som är nästan på pricken lika gamla.....vad nöjd jag känner mig ändå nu med att jag har de ungar jag ska ha!!

Tack Ja det kom verkligen som en chock för jag har ju spiral som sagt Men men lika kul för det ändå. Har ju alltid velat ha två barn så.. Men sen är det färdighaft
  • solouniko
    Eddiebaby skrev 2010-08-31 21:35:29 följande:
    Förstår jag det att det kom som en chock.....tur man inte har spiral! Men syskon är superkul så klart det kommer bli toppen! Sen är det ju inte fel med ytterligare en anledning till att få shoppa mer! Ja puh två är alldeles lagom!
    Ja, om allt går som det ska så blir det väl 2 år och 2 månader mellan. jag hade ju tänkt ta ut sprialen till vintern, men jaa.. Jag är nog som hela min övriga släkt en riktig frögurka Haha
    Kristyr skrev 2010-08-31 21:38:06 följande:
    oooj...  jag som ska plutta in en sån vilken dag som helst eller vecka eller månad..
    Lycka till
    Duntoffla skrev 2010-08-31 21:45:09 följande:
    Solouniko- Grattis!
    Tack Vad heter lillasyster förresten, tror jag missat det? Hur går allt?
  • solouniko
    Eddiebaby skrev 2010-08-31 21:56:03 följande:
    Ja men då så, sommaren eller vintern spelar ju inte så stor roll! Är ju dessutom så underbart härligt med vårbarn så av den anledningen var ju detta lyckat! Som sagt tur man inte har spiral för det är bevisligen jag med......hur annars kan man hyfsat medvetet lyckas klämma in ungarna med 6 dagar mellan födelsedagarna!
    Nä, det kvittar ju egentligen. Blev mest bara så chockad Är ju bara i vecka 6 typ än så länge så har inte riktigt hunnit smälta det ännu Haha ja, det var bra jobbat
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17