Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

JAG VILL OCKSÅ PÅ SALG!!! Fasen att det ska vara typ 200 mil bara Obestämd Men börjar ju jobba till veckan så då kanske man kan unna sig en liten weekend i november Drömmer

Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko
    MammaT skrev 2010-08-29 16:38:44 följande:
    ojdå ja förra höstens var rätt så små min tjej på 77cm kan ha 92 då kanske jag borde ta större fast frågan är om man ska ha 92 eller 98 och är det någon skillnad mellan baby 92 och vanlig 92
    Jag hade också tänkt ta 92 på höstens jackor, men när jag provade så tyckte jag 86 var alldeles lagom stor med den hel del att växa i. Så jag kommer nog inte ta 92.. Milla är också kring 78 tror jag
  • solouniko
    MammaT skrev 2010-08-29 17:02:45 följande:
    ojdå men då är dom ju större än förra hösten för denna 92 hon har nu sitter perfekt
    Jaha oj! Men jag tror inte dom är större än förra hösten utan mer ganska samma. Milla hade 80 både förra hösten och på jackorna i våras, och nu blir det 86 för 92orna kändes superstora på henne.
  • solouniko
    stökmamma skrev 2010-08-30 10:37:40 följande:
    tjejor, vilka vinterskor är bäst? Varma och torra?
    Kuoma kör vi på

Nu kunde jag inte hålla mig längre, beställde grå/rosa katvig tröja och mössa äntligen. Har lagt det i korgen fleeera ggr men alltid blivit snål Men nu så!

Har ju köpt en POP skaloverall på FB i början av förra veckan som inte kommit fram ännu. Man hinner ju bli orolig när det alltid brukar gå så fort. Men såg nu att jag hade skrivit mitt gamla postnummer som vi hade i stan {#emotions_dlg.djavulsk} Klantigt!! Hoppas den kommer snart iaf!
  • solouniko
    Mamma till Simon skrev 2010-08-30 10:55:22 följande:
    var det inte du som ville ha en lurvoverall lila med gröna kantband?
    Var en på fb som vill sälja sin isåfall
    Tack Men jag har köpt en lila med röda kantband av smultron redan Solig
    stökmamma skrev 2010-08-30 11:01:06 följande:
    har du något innemått på såna? Drömmer
    eller nån som vet vart jag hittar?
    Hmm jaa, har sett innermått någonstans. Vart var det nu?? Har 23 till Milla i vinter iallafall, hade nog köpt 22 om jag köpt nya men dessa fick vi ärva av en kompis och de funkar det med!
  • solouniko
    Everlonn skrev 2010-08-30 12:12:36 följande:
    Hade inte tackat nej till ett par svarta i storlek 25Drömmer Om du har vägarna förbi Finland eller så
    Ska meddela er om jag ska dit Är ju 13 mil men IKEA ligger precis brevid gränsen så då brukar vi passa på att skoshoppa när vi ändå är där Ska säkert dit innan vintern är här!
  • solouniko
    Everlonn skrev 2010-08-30 12:47:48 följande:
    Låter kanon! Sista som behövs är ett par vinterstövlar
    Ja, än är det ju ingen brådska som tur är Men hör av mig när vi ska fara!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17