• Helle

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Kristyr skrev 2011-01-25 20:09:20 följande:

åhh du som frestas med de där fina grå byxorna...{#emotions_dlg.djavulsk}Hjärta

De är så mjuka och sköna (eller ja, jag har ju inte provat dem förstås  Solig
  • Helle
    Kristyr skrev 2011-01-25 20:17:22 följande:
    ja de ljusblå var ju supersnygga och härliga... men de gick ju sönder 
    Ja, så trist Men de var nog ett måndagsex för jag har inte fått tillbaka några fler par och inte heller från de från denna kollektionen. 
  • Helle

God kväll

Passar på att pusta ut lite här i soffan.

Åh, vad mysigt att ses. Jag kommer också att vara i skåne-land nästa helg, och det hade ju varit urkul att ses, nån gång måste jag ju få träffa er alla, men denna gång får jag hålla till godo med syster, vilket är minst lika bra

SmillaMilla skrev 2011-01-28 22:49:02 följande:
    Åhhhhhh jag är kär i katvigs vårkollektion! Helt underbar ju!
      Fint!
  • Helle
    Ocikatten skrev 2011-01-28 23:03:30 följande:
    Långt söderut i Skåneland eller i norra delarna?? Bara nyfiken!
    Du är hjärtligt välkommen att titta förbi när du känner för det! {#emotions_dlg.flower}
    Ganska långt ner - Malmö

Tack snälla
    lillronya skrev 2011-01-28 23:04:04 följande:
    Åh är du i skåne och kan inte komma hit ens en stund?
     Åhh, det går ju inte. Vill gärna. Jag kommer att vara i Kph hela lördagen och sen med syster på kvällen. Sen åker tåget hem redan kl. 11 på söndagen och då stannar det ju inte i Örkel heller

Men jag hoppas ni får mysigt. Ni verkar vara ett supertrevligt gäng Solig

Men jag är i Malmö från torsdag lunch om någon skulle vilja dejta en stund.  
  • Helle
    Ocikatten skrev 2011-01-28 23:13:32 följande:
    Åh, jag bor i Svedala, strax utanför Malmö! Vi kanske kan få ihop en dejt?! Glad
    Tråkigt att tåget går så tidigt på söndagen annars kunde du hängt med mig upp till Öa!!
    Det vore ju superkul Mitt tåg är inne i Malmö strax efter ett (lagom till lunch )

Ja, det var ju synd med söndagen, men jag tror att mannen uppskattar att jag kommer hem på seneftermiddagen efter fyra dagar borta  
  • Helle
    ängeln83 skrev 2011-01-29 09:22:12 följande:
    He he
    Visst var dom underbara :)
    Fast jag ger nog upp tanken på att få tag på dom via svensk shop, kanske skulle lägga en idat order istället, hittade en del fint där ju.
    God morgon! 

Jag tror att det är lika bra då jag inte tror att de säljer till butiker längre efter att de ändrade sitt koncept.

shoppa på !!!  
  • Helle
    ängeln83 skrev 2011-01-29 09:24:17 följande:
    Godmorgon

Men, varför säljer dom inte till butiker längre?, säljs idat enbart via deras egen hemsida nu?
    Ja isf får det ju bli så
    De fick problem för ca ett år sen (tror jag det var) med att kunder (d v s återförsäljare) inte betalat sina fakturor. I samma veva slutade agenten i Sverige sitt samarbete med IdaT och därefter har jag inte hört eller sett att några svenska butiker tagit in märket. Jag kan ha fel, men jag tror det blir svårt att hitta här just nu i a f
  • Helle
    Juni flickan skrev 2011-01-29 17:20:45 följande:
    Tänkte höra hur stora småfolks velourbyxor är? Om han har 86/92 i vanliga fall, är det 86 jag ska köra på?
    Om han har 86/92 i vanliga fall så ta samma i Småfolk. De är ganska stora men mudden håller åt bra. 
  • Helle
    Duntoffla skrev 2011-01-29 19:53:33 följande:
    Men har inte fattat det där med auktionsslut och sånt. Känns som någon blandning av T och TS
    Mamma till Simon skrev 2011-01-29 19:52:35 följande:
    Hej
    Står på vänster sida när du är på danskgruppen iaf
    Tack
    Jag brukar också köra fast pris. Annars sätt ett utgångspris för bud och ett fast pris. Får du ett bud så bestämmer du bara vilken tid du har som avslut. Exakt som TS.

God kväll alla

Jag är helt slutkörd här, så ikväll blir det soffläge  
  • Helle
    Duntoffla skrev 2011-01-29 20:07:25 följande:
    Ja det låter lättast. Skriver jag bara fast pris då antingen inkl el pp? Fast det svåra är att prissätta ju...Obestämd

Har du haft fullt upp idag? 
    Kristyr skrev 2011-01-29 19:55:22 följande:
    man kör på fastpris (enklast tycker jag ) eller så har man bud med avslut efter några dagar.. (krånligt man vill ha snabb affär  )
    Det verkar onekligen enklast bara man vet vad man ska begära
    Man får chansa lite. Jag brukar kolla runt vad andra begär ung. Ja inkl eller pp.

Jo, det har varit en del Ditt paket packas imorgon, men allt finns
    Men mest beror det nog på att mannen var ute igår och glömde nycklarna så jag fick vänta uppe tills han kom hem (vill inte sova med dörren öppen) och sen p g a att barnen vaknade fyra !! gånger.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17