Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

stökmamma skrev 2011-05-12 09:01:20 följande:
    Go morgon brudar!
    Blev hemma idag, inte riktigt bra ...... Käkar B&J och hoppas den magvärken ska slå ut den andra

Läste om studsmattor, här skulle det ALDRIG funka utan nät. Nu kan Stella klättra upp, dra IGEN dragkedjan och hoppa själv, hon springer och ramlar, många gånger mot nätet....
    Förra sommaren va jag ju med om hennes benbrott när dom hoppade flera plus att en grannpojke hoppade utan att dra igen och lyckades precis studsa UT genom öppning och landa på tummen...
    vissa gånger är det full storm på mattan men jäklar va kul dom har så den är värd sina pengar MÅNGA gånger om
    Precis som er andra får dom ALDRIG vara under mattan om någon finns på 

Är oxå grymt sugen på massor av fina småfolks t-shirts, kanske skulle strunta i salgen ändå? Drömmer 
    Hallå där! Inte skippa salgen!!!
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • lillronya
    Flock skrev 2011-05-12 09:47:44 följande:
    God morgon!

Jag har inte vågat tittat på nya småfolk, måste spara till molosalgen.

Vi har haft vår studsmatta i många år nu och det är bara stora dottern som har tröttnat. Stora killen går ofta ut med en boll och står och kickar på studsmattan. Han tycker det är så bra med nätet, bollen ramlar inte ner.
    Sedan kan man ju hittat på massor med lekar..Se vem som kan på flest bollar innanför nätet. Lek som både jag och barnen gillar. Låter lätt men det är svårare än vad man tror. I och för sej är beror det på vilka bollar man använder..
    Godmorgon!
    Jag blundar också för allt nu.
  • lillronya
    stökmamma skrev 2011-05-12 09:54:48 följande:
    precis det gör min 11åring, då slipper han springa och hämta bollar hela tiden och så brukar dom hoppa med massor av bollar på mattan och leka inte nuddas av boll
    lillronya skrev 2011-05-12 09:35:06 följande:
    Hallå där! Inte skippa salgen!!!
    du tycker inte de näe, resan är värd varenda kr om jag får träffa dig Hjärta ( och dom andra ) dessutom har ju E lovat Drömmer att komma till urkel om det blir träff så då måste man ju bara komma Hjärta
    Tänkte på det här inatt.

Du kan ju komma så att du kan åka både onsdagen och lördagen.
    Tycker jag är en superbra idé. Massor av tid att umgås och salga två gånger.
  • lillronya
    Flock skrev 2011-05-12 09:55:41 följande:
    Ja, det blir bäst så..
    Småfolk är ett märke som som har växt otroligt mycket i mina ögon!
    Jag gillar också småfolk mer nu än innan, men har så det räcker. Blir trött på det om vi har för mycket.
  • lillronya
    Tjollabolla skrev 2011-05-12 10:04:57 följande:
    Ihhh! Tur jag fixat barnvakt både den 25;e o den 1;e
    Tror stenhårt på den 25e faktiskt. Det var väl nån helg i danmark med den 1;e? Nationaldag nån av dom dagarna va?
    Söndagen i samma vecka som den 1a är Danmarks nationaldag.
  • lillronya
    stökmamma skrev 2011-05-12 10:06:38 följande:
    Everlonn så klart
    lillronya skrev 2011-05-12 09:59:23 följande:
    Tänkte på det här inatt.

Du kan ju komma så att du kan åka både onsdagen och lördagen.
    Tycker jag är en superbra idé. Massor av tid att umgås och salga två gånger.
    Jättebra ide , och R är med på att passa MINA barn?

Kanske han är, men tyvärr jobbar han den 25te. Hoppas någon annan kan ta mina barn då.

Hmmm får fundera på det här lite.

• lillronya
    1 och 1 är 3 skrev 2011-05-12 10:27:23 följande:
    Vi har 14 kortarmade kläningar, snacka om att vi ligger i lä jämfört med resten av skaran här
    Jag räknade klänningar här efter att jag läst på fb igår.
    24 stycken klänningar/tunikor har A.
  • lillronya
    1 och 1 är 3 skrev 2011-05-12 10:31:11 följande:
    Jo.. de förståss... men öven om jag räknar klänningar, tshirts med kort/lång arm OCH linnen så har vi ändå inte 70 totalt
    lillronya skrev 2011-05-12 10:28:48 följande:
    Jag räknade klänningar här efter att jag läst på fb igår.
    24 stycken klänningar/tunikor har A.
    Vi behöver shoppa ser jag!

Absolut!

Knapptröjor och linnen är mina måsten.

• lillronya
    stökmamma skrev 2011-05-12 10:36:05 följande:
    shoppa på ni
    men nu har ni ju en mer övertygad mig att jag inte behöver (fula ordet) mer kläder *salgfara
    fast det går väl att handla höstkläder? :-P (växalådorna är obefintliga trots arvgods och nån gång ska väl även hon växa? A har ju börjat....
    Klart du måste handla till hösten!
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-05-12 12:37:22 följande:
    Nähä, snart dags att åka med Nora till läkaren
    Håll tummarna för att hon redan börjat öka llite i vikt nu trots att vi inte kört glutenfritt jättelänge
    Håller tummarna!
    Catt skrev 2011-05-12 12:36:50 följande:
    OJ vad ni har kläder! Hinner de verkligen använda allt? :)
    Gissa var alla kläder som säljs nya med lapp på T och fb kommer ifrån.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17