Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Busbellan skrev 2011-05-13 09:24:10 följande:
    Tror jag hänger här en stund istället för att plugga. På något sätt lockar det alltis lite mer, konstigt
    Tycker jag du gör rätt i.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-05-13 09:26:15 följande:
    Är faktiskt nästan färdig med det jag ska göra till skolan.
    Insåg precis att jag nog kommer få så gott som ledigt hela nästa vecka
    Vad skönt!

OMG vad fin Ella är i bt!!!
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-05-13 09:29:48 följande:
    Tack
    Läste ju att du fått hem den klänningen också, visst är den alldeles underbar!
    Ja det blev ett panik-köp där för vi ska på konfirmation imorgon och den fina rockefellaklänningen har ju inte kommit fram än.
    Ja den rosa är så himla fin!!
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-05-13 09:35:48 följande:
    Har den inte kommit fram? var det inte längesen du köpte den?
    Men denna blir väl också jättebra!
    Jo det är längesen men den verkar ha kommit bort.
    Ja denna blir superbra!
  • lillronya
    1 och 1 är 3 skrev 2011-05-13 10:08:24 följande:
    Snacket säjer att dom ska separera, ja ghar inte själv pratat med dom så jag vet inte.... men det är ju itne många som klarar dra runt ett sånt här hus själv så det låter troligt....

Ja, jag har planer för henne lagom litet/stort mysigt hus, nyrenoverat kök, källare för förvaring av kläder samt egen pool att dricka rosé vid, låter väll som ett bra hus för smultron!?

Jaha, ja så är det nog.

Fattade vilket hus du tänkte på för Smultrons del.

• lillronya
    bm2007 skrev 2011-05-13 10:58:10 följande:
    Hejsan tjejer!
    Chansar på att lägga ett inlägg här och hoppas någon har tid att svara. Sitter ofta och läser Er tråd samt tittar på Era fina bilder, är själv "smått" beroende av danska barnkläder fast dock inte i den utsträckning som vissa av Er...Skrattande 
    Vi ska på kosläpp nästa vecka och vad skulle då passa bättre än molos bondgårdsklänning?
    Så efter mycket svammel (förlåt) så kommer nu min fråga:
    Jag letar efter Molos bondgårdsklänning i storlek 98/104, affären får gärna ha fri frakt eller någt likande, någon som vet var jag kan hitta denna makalöst underbara klänningen?
    Dottern fyller tre år i slutet på juli, passar då 98/104 eller ska jag ta den mindre storleken?

Tack på förhand! 
    Är det denna?
    http://www.annacill.se/show_product_pictures.asp?artnr=molcameliaanimalfarmss11
  • lillronya
    Helle skrev 2011-05-13 13:52:34 följande:
    Tjoho!

OT men vet någon något om Geggamojas skor, hur de är i storlek samt om det är bra passform för små barnfötter? 

E har de och gillar att ha de på sej.

Han dissade molos totalt, så jag antar att det är ett gott betyg.

Står mått på digulos sida på de.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17