Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

ÅH så söta små barn Ja, tiden går verkligen såå fort!

Millas första Molo var multiflowersuit i 56 Solig Underbart! Och lila kottar hade hon från IdaT i byxa och body, och gula sniglar med i 56 Såå synd att inte IdaT säljs här längre, var perfekta på små nyfödingar ju! Katvig är ju också rätt små och smala, sitter 56 bra på en nyfödis? Molos är ju så attans breda, men var ändå perfekt på Milla som hade skena som bebis.

Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko
    lillronya skrev 2010-10-01 22:24:17 följande:
    Åh på salgen igår så fanns det sååå mycket söta pluttkläder! Fy vad man kunde handlat där om man haft en liten på gång.
    Åhh Fasen vad synd det är att man ska bo sååå långt bort alltså!! Hoppas iallafall på att jag får nått bud till molosalgen för jag lär nog inte komma dit själv Där kan man vä också fynda fina pyttekläder
  • solouniko
    Kristyr skrev 2010-10-01 22:29:52 följande:
    ja katvigsuiten var jättefin på lillasyster. Katvig är fortfarande bäst Sitter snyggast tycker jag, så är det så fint med ränder!
    Ja katvig sitter ju som en smäck på smalfisar Men vi hade aldrig det när hon var bebis, tror första katvigen var röd/vita klänningen i 74 som hon hade förra julen. Underbar Solig Desto mer suits lär det ju bli till den här bebisen
  • solouniko
    Mawe123 skrev 2010-10-01 22:52:47 följande:
    Jag sympati deppar - har 26 mil ner till umeå liksom Skrikandes 

-tack lillronja.
    Vart bor du? Jar har väl 30 mil till Umeå Ja, visst är det såå synd! Det hade varit en riktig dröm att kunna fara på salg, men hur man än vänder och vrider på det blir det ett jäkla dyrt projekt i slutändan GråterSkrikandes
  • solouniko
    lillronya skrev 2010-10-01 22:39:56 följande:
    Ja det är dumt! Kom närmare vetja!
    Å ja på molo kan man fynda sååå mycket fint smått!
    THEA och Grodan skrev 2010-10-01 22:29:48 följande:
    Nej, jag kan inte försvinna helt, då skulle jag ju längta ihjäl mig efter er
    Och vi efter dej. Å vilken liten sötnöt!
    Ja, hade varit heaven att vara där och gräääva efter små söta 56or
  • solouniko
    Mawe123 skrev 2010-10-01 23:03:22 följande:
    Japp, gillar umeå -är född där men flyttade efter skolan - NORRUT Förvånad undrar hur klokt det var ibland FlörtJag bor i västerbottens inland, har nog ca 25 mil till lule också.. Passar inte så bra att lägga ner en förmögenhet på en egotripp till dk just denna hösten då vi ska med familjen en månad till thailand i december, men till våren eller nästa höst då är jag med Tungan ute Skulle vara underbart att ta sig iväg på en egen minisemester med ett par dagars salg shopping Drömmer
    Jaa, precis. Härligt iofs också med Thailand Solig Vi har ju rätt nyss köpt hus och är snart färdiga med köksrenoveringen. Men ja, det stannar ju inte där precis utan snart ska badrummet tas itu med också. Nåja, någongång SKA jag iväg på salg iallafall så är det bara! Vi är ju några stycken här från norr så vi får slå oss ihop och åka någon gång!
  • solouniko
    Quiet thoughts skrev 2010-10-02 15:12:45 följande:
    Tänkte bara titta via och se hur alla har det, jag är ju inte här så ofta, då jag inte har shoppat så mycket heller. Tappade liksom lusten med det mesta av förståeliga skäl.
    Hoppas ni har det bra allihopa och att ni inte fryser bort nu när oktober kommit.

Kram på er.
    Tänker på dig/er ofta! Kramar i massor Hjärta
  • solouniko

Har ni mått olika vid era graviditeter? Med Milla spydde jag ju minst 4 gge per dag heela tiden, och nu känner jag mig helt som vanligt. Glömmer till och med bort att jag är gravid, börjar tro att jag är skendräktig Mår man illa och kasst så är det ju inte kul, men mår man prima så blir man ju nästan orolig samtidigt! Aldrig är man då nöjd

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17