Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Quiet thoughts skrev 2010-10-02 18:31:11 följande:
    Jag har mått bra alla 3 graviditeter. Bortsett från nu då det blir en omarbetad familj då Lova är död. Men jag mår ej illa.
    När har du BF?
    Ja det är ju helt förståeligt.. BF är nog 3e Maj ungefär Själv?
    Everlonn skrev 2010-10-02 18:32:38 följande:
    Mått helt olika med mina båda, en pojke och en flicka har jag så det kanske var därför?
    Ja, kanske Sambon säger att det är för att det är en pojke haha så vi får väl se. Men men, man ska ju inte klaga på att man mår bra såklart. Känns bara så kostigt Som att det inte är på riktigt!
    lillronya skrev 2010-10-02 18:39:16 följande:
    Kanske inte läge att ninja då nä.
    solouniko skrev 2010-10-02 18:27:02 följande:
    Har ni mått olika vid era graviditeter? Med Milla spydde jag ju minst 4 gge per dag heela tiden, och nu känner jag mig helt som vanligt. Glömmer till och med bort att jag är gravid, börjar tro att jag är skendräktig Mår man illa och kasst så är det ju inte kul, men mår man prima så blir man ju nästan orolig samtidigt! Aldrig är man då nöjd
    Jag har bara mått tokilla en av mina graviditeter. Hade jag mått så varje gång hade det inte blivit så många barn i det här hemmet. Haha
    Haha nää, det är tur att man glömmer fort Med Milla spydde jag minst 4 ggr per dag men "bara" fram till vecka 16 . Nu är jag i vecka 11 snart och har bara spytt en endaste liten gång i vecka 7 typ, men jag antar att det är helt normalt
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko
    melizza skrev 2010-10-02 18:45:30 följande:
    Jag har med mått helt olika på mina tre graviditeter......mest illa mådde jag med sista tjejen.....och mest foglossningar med.....det var en för jävlig graviditet måste jag säga faktiskt
    Skönt att höra att det kan vara olika Solig
  • solouniko
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-10-02 18:50:25 följande:
    Jo, med tjejerna spydde jag dygnet runt från början och fram till förlossning, hade svår foglossning från start, osv.
    Nu mådde jag illa fram till v 13, sedan nada, mådde tipp tipp! Foglossningen kom inte förrän runt vecka 20-21 den här gången...Så här känns det tvärsäkert på pojke, vore mkt förvånad om någon filur med snippa kom ut.
    Haha ja, sist kände jag verkligen på mig att hon var en tjej och vi ville inte veta kön på UL heller. Nu troooor jag litegrann på en pojke, kanske för att jag mår så bra nu då?
  • solouniko
    Quiet thoughts skrev 2010-10-02 18:59:01 följande:
    dagen efter sista påskdagen 26.4
    så därför får h*n heta påskägget bara
    då skiljer det knappa veckan mellan oss ju.
    Åh, då är det jättenära ju. Vad roligt Påskägget, så gulligt Solig
  • solouniko
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-10-02 19:01:07 följande:
    Med första var jag tvärsäker på tjej, fanns inga alternativ. Tvåan var vi veliga, lite varannan vecka typ, nu med trean så är jag tvärsäker på pojke, sambo likaså.
    Men det kanske är så olika graviditeter för att det är olika fäder, sådant kanske också spelar in, så om ett par månader sitter jag kanske där med en liten tjejbebis som kommer få gå namnlös till högstadiet ungefär.
    Haha ja, det vore nått Fasen alltså vad svårt med namn. Sist hade vi INGET pojknamn, men det var ju en Milla så det behövdes ju inte heller Pojknamn är sååå svårt! Men har fått förslag på Milla & Molo
  • solouniko
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-10-02 19:07:54 följande:
    Haha, det vore ett coolt namn! Här har vi bara pojknamn, två stycken som vi velar mellan men båda namnen kommer bebisen ha iaf, fast vilket som blir tilltalsnamn är lite osäkert ännu. Tjejnamn finns bara ett enda som jag har kommit på, men sambon är inte lika inne på det som jag så det ligger i träda typ, för det är ju ändå en pojk.
    Blir det en flicka får hon heta IdaT Haha! Nä men namn är jäääkligt svårt! Det ska ju som klicka och kännas rätt, och det är inte det lättaste. Speciellt när karln ska hålla på bry sig också
  • solouniko
    Quiet thoughts skrev 2010-10-02 19:06:17 följande:
    Tack...

Så vilka väntar barn härinne nu? Och när?

Jag har ingen aning om vad vi kan tänkas vänta men har UL 15 november så jag hoppas det syns då. Vi frågar nog då det blir en annan omställning nu... för Alvin också.
    Hm jaa vi är väl några stycken? Jag, osynligt småkryp, chockladmoshin(??) ska väl ha nu i november och Bubblan är väl också beräknad i januari
  • solouniko
    lillronya skrev 2010-10-03 21:24:27 följande:
    Va?! Ska du på salg? Molo?
    JAAA! Haha! Flyger nog ner till sthlm, kostar inte mer än 800 tur och retur och sen bilar jag med Malin Kautinz och några fler från sthlm Happy day!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17