Vi som shoppar danska barnkläder del 17
Quiet thoughts skrev 2010-10-02 18:31:11 följande:
Jag har mått bra alla 3 graviditeter. Bortsett från nu då det blir en omarbetad familj då Lova är död. Men jag mår ej illa.
När har du BF?

Ja det är ju helt förståeligt.. BF är nog 3e Maj ungefär

Själv?
Everlonn skrev 2010-10-02 18:32:38 följande:
Mått helt olika med mina båda, en pojke och en flicka har jag så det kanske var därför?

Ja, kanske

Sambon säger att det är för att det är en pojke haha så vi får väl se. Men men, man ska ju inte klaga på att man mår bra såklart. Känns bara så kostigt

Som att det inte är på riktigt!
lillronya skrev 2010-10-02 18:39:16 följande:
Kanske inte läge att ninja då nä.

solouniko skrev 2010-10-02 18:27:02 följande:
Har ni mått olika vid era graviditeter? Med Milla spydde jag ju minst 4 gge per dag heela tiden, och nu känner jag mig helt som vanligt. Glömmer till och med bort att jag är gravid, börjar tro att jag är skendräktig

Mår man illa och kasst så är det ju inte kul, men mår man prima så blir man ju nästan orolig samtidigt! Aldrig är man då nöjd

Jag har bara mått tokilla en av mina graviditeter. Hade jag mått så varje gång hade det inte blivit så många barn i det här hemmet.

Haha
Haha nää, det är tur att man glömmer fort

Med Milla spydde jag minst 4 ggr per dag men "bara" fram till vecka 16 . Nu är jag i vecka 11 snart och har bara spytt en endaste liten gång i vecka 7 typ, men jag antar att det är helt normalt