Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

lillronya skrev 2010-10-03 21:38:59 följande:
    Å vad roligt!
    Men vi vet ingen datum ännu väl?
    Ja, känns superkul Sambon var inte alls så motsträvig som jag hade trott! Ska göra en storrensning av garderoben så får jag nog ihop de slantarna jag behöver Nej inget datum ännu.. Men biljetterna blir inte så mkt dyrare ju närmare man kommer, så jag hoppas på att göra ett fynd men så länge det inte drar iväg allt för mkt i flygpengar så verkar det som att det blir salg ändå Det trodde jag nog aldrig..
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko
    Therese1981 skrev 2010-10-03 21:45:40 följande:
    GRATTIS vad kul.......
    Tack! Men, jag ska väl inte ropa hej ännu egentligen men jag tror nog det kommer gå vägen! Jobbet löser sig alltid och även barnvakt om sambon skulle jobba. Vill gärna få ihop ca 5000 men får man lite mindre så går ju det med
  • solouniko
    lillronya skrev 2010-10-03 21:48:51 följande:
    Fy vad roligt alltså!
    Blir jätteglad för din skull!
    Tack vad söt du är Ja det känns lite som nu eller aldrig. Nästa gång är jag ju antigen höggravid eller har en nyföding hemma och gången efter det lär jag väl amma säkert och vara hemma med FP igen. Så nu får jag ta tillfället i akt! Känns superkul!! Solig
  • solouniko
    Therese1981 skrev 2010-10-03 21:59:08 följande:
    Ja gör det de är verkligen superkul!!!!!!!!
    verkligen glad för din skull,kul nu kan du handla dina favoriter själv ocg du grattis till magen =) 
    Ja precis, det ska bli jättekul om det nu blir så. Men jag ska verkligen försööka så mycket jag bara kan för att få det att funka! Tack Hoppas på att göra lite 56 fynd också Baby
  • solouniko
    Buttelina skrev 2010-10-03 22:10:45 följande:
    så nu är där bild i bildis på biabus
    Så söt Och gud vad fina de är dessa prästkragar!! Jag förstår verkligen inte varför vi knappt använt vårat sån jacka? Den är ju sååå fin, och nu är den lite kort i ärmarna Den har mest hängt där i garderoben och jag förstååår inte varför?! Dumma mig!
  • solouniko
    Buttelina skrev 2010-10-03 22:16:11 följande:
    nää vad galet! du måste hitta en ny jag tokälskar prästkragarna. de och aqauflower är mina favisar. jag och klassiker som kossorna o bambi då
    är så glad att bella älskar dom med
    Och jag har fortfarande aldrig haft nått med aquaflower Drömmer Fast jag ju tycker det är superfint! Hoppas jag hittar nått med det på salgen Och sländor Ja jag VET inte varför vi inte använd den? Men vi har mest använt rosa NS hooden över kortärmat när det varit kallt ute tror jag. Och vita koftor typ.. Dumt!
  • solouniko
    THEA och Grodan skrev 2010-10-03 22:21:57 följande:
    Åh vad jag gillar T idag, avslut på 4100 när jag hade räknat med ca 2800

Köpglada människor tydligen   Då var starten på Molokassan grundad
    Grattis! Det var inte illa pinkat! Måste ha varit mååånga avslut!
  • solouniko
    THEA och Grodan skrev 2010-10-03 22:24:05 följande:
    Njae, inte såå många 25st
    Bra jobbat! Jag har börjat lägga ut lite på FB och redan sålt alla mina babyklänningar i stl 74 Har några kvar i 80 men de kommer nog vara för små till nästa sommar.. Och jag känner mig gaaanska så säker på att det blir en lillbror här så jag kanske ska ids spara de häller. Lika och sälja då fast det sviiider i hjärtat, får trösta mig med nya på salgen istället Men det är svår separationsångest!
    Buttelina skrev 2010-10-03 22:24:05 följande:
    verkligen dumt och inget aquaflower  det var ju ännu dummare hoppas du hittar massor på salgen
    THEA och Grodan skrev 2010-10-03 22:21:57 följande:
    Åh vad jag gillar T idag, avslut på 4100 när jag hade räknat med ca 2800

Köpglada människor tydligen   Då var starten på Molokassan grundad
    himla kul
    Ja, väldigt dumt! När Milla var bebis så ville jag bara ha pärlplattor och cups, det var mina bästa Sen när jag började gilla sländor och aquaflower var det ju slut överallt  Fast har köpt slädor på T men inte hittat så mkt aquaflower, håller tummarna för en knappis i 92 Hade varit looovely!
  • solouniko
    Busbellan skrev 2010-10-03 22:30:49 följande:
    Gick babyklänningarna bra nu? Även kortärmade?
    Funderar på om man ska sälja våra nu eller vänta till våren
    160 och 180 inkl har jag sålt för på FB
  • solouniko
    Busbellan skrev 2010-10-03 22:33:28 följande:
    hmm, kanske man ska sälja då, antar att 86/92 kommer vara för kort till Ella nästa sommar
    Tycker det är helt ok pris, tror det blir svårt att få så mkt mer iallafall för de mindre storlekarna. Jag tror att Milla kommer behöva 86/92 nästa sommar så funderar på att lägga ut de vi har i 74/80 också. Men huj vad det svider!! Men jag veet att jag inte använder kortärmat alls nu på vintern så egentligen kanske det är bättre att sälja då så jag får in mer salgpengar? Svårt, har sån separationsångest ju
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17