Vi som shoppar danska barnkläder del 17
Men som sagt, desto roligare att köpa nytt och endel favoriter får man helt enkelt spana efter större storlekar på. Tror ju att det blir en lillbror här så han får ändå inte ärva några klänningar
Men som sagt, desto roligare att köpa nytt och endel favoriter får man helt enkelt spana efter större storlekar på. Tror ju att det blir en lillbror här så han får ändå inte ärva några klänningar Godmorgon! Eller ja, jag har haft morgon ända sen kl ringde 04.45, hujja vad det inte är kul att åka till jobbet den tiden! Vaknade och hela tomten och allt är täck av första snön
Helt galet med snö redan, det brukar vi inte ens ha här i norr
3-4 cm har det kommit inatt och Milla var visst alldeles eld och lågor hemma, trots att hon knappast vet vad det är
"Uuut snön pappa, uut snön pappa" ropade hon för fullt så dom har nog fullt upp där hemma ![]()
Grattis på 1års dagen söta lilla Meja 
Godmorgon! Nästa vecka hoppas jag på molomail, första helgen i november skulle passa sååå bra här!
Nu ska vi äta frukost och göra oss redo för första inskolningsdagen på dagis
Vad hände? Min lilla stortjej ![]()
Ingen salg för din del eller? Kanske lite bängligt med bebis osv såklart.. Bra idé SmillaMilla
1. Vilket är ditt genom tiderna favorit plagg från de danska märkerna?
- ÅH vad svårt! Jag gillar ju de nya rådjuren väldigt mycket, gamla bambi, pärlplattor och älgarna har alltid varit en favorit!
2. Vilket var det första danska plagget du köpte?
- En suit med multiflower i 56 när Milla var några veckor gammal, älskade den! Köpte en pärlplattesuit dagen efter!
3. Vilket är det senaste danska plagget du köpte?
- Hm jag har ju varit lite dålig iom salgsparande men jag har beställt en Katvig peace apple tröja som jag ska hämta ut idag! Annars var det de fina gamla orange ränderna med lila mudd från Molo som jag köpte på FB av Smilla
4. Vad tycker dina barn om danska kläder?
-Milla älskar alla färgglada print, speciellt med djur på. Får hon bestämma säger hon ofta "klänning bambi" som är den från hösten med rådjur, den gillar hon skarpt!