Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

ängeln83 skrev 2010-10-20 14:10:29 följande:
    Nån som har bild med denna mössan på barn?
    www.klkids.se/pub_images/original/15030817b_3...

Funderar på den till Liam men vill gärna se hur den ser ut på, o passar den på en snart 4 åring?, eller är själva modellen lite mer för yngre?
    Har bild på Milla med den mössan i lila, men hon är ju ingen 4 åring Den verkar vara varm och skön och sitter bra på huvudet, hon går gärna omkring med den på huvudet här hemma
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko
    ängeln83 skrev 2010-10-20 16:01:45 följande:
    Släng gärna upp bilden här Är mest nyfiken på hur den sitter på.
    Jag tror det blir en sån till Liam hursom, skönt med något som sitter bra över öronen och så, vanliga mössor hamnar alltid över öronen på honom.
    Kommer bild! Hon ser lite ut som en stoppad korv med overallen också Men nu när vi provat mössan så sitter den superbra! Ser bara lite tokig ut på bilen.. Ska se vart jag har den..
  • solouniko

Sådär! Ja som sagt så ser hon lite tokig ut Men mössan är fin och sitter som en smäck! Hon har stl 1-2 år och är ju 1½ så storlekarna verkar ju vara rätt så normala.
  • solouniko

OJ vad mycket fint du shoppat Tjolla Underbart, man blir ju sååå sugen på salg

Lite OT men funderar på Nanook/Isbjörn, nån som provat det? Är det värt sitt ganska mkt dyrare pris än tex molo/hummel/pop? Nu är ju redans Millas vinterkläder klara och det här året skulle jag inte idas köpa nått såå dyrt. Men sen på ur och skur nästa vinter kanske? Drömmer Nån som har erfarenhet?

• solouniko

Jag kollade också tradera just och ÅÅÅHH vad jäkla irriterande det är med sådana auktioner, jag blir galen!! {#emotions_dlg.djavulsk}SkrikandesDemon Bra Busbellan att du anmäler! Själv svär jag för mig själv

• solouniko

Vi kör också med Kuoma, som typ alla andra här i norra norrland Vi har ju väldigt kallt här på vintern ibland och de är verkligen superbra! Ullstrumpa i när det är som kallast. Lätta och smidiga, och ja, vattentäta

• solouniko
    SmillaMilla skrev 2010-10-24 09:05:22 följande:
    Tack Jag började verkligen fundera där om de var vattentäta, men hon var ju aldrig blöt om foten. Den bästa sko vi någonsin haft. Men här hade de verkligen gått upp i pris. Förra året köpte jag dem för 34 e, nu betalade jag 54 e. Men det är det klart värt.
    Ja inte Milla heller och hon hoppar för fullt i vattenpölar Ojdå, är dom så dyra i Finland nu också? I Sverige kostar dom ju 650 men när vi är på IKEA åker vi alltid över gränsen och köper dom för ungefär 320 kr. Inge kul om dom blir dyrare där med ju! {#emotions_dlg.djavulsk}
  • solouniko

OT men fick lite panik igår när alla svarta ullrånisar från Reima var slut i min lokalabutik i rätt storlek, men nu hittade jag på KL kids i rätt storlek. Perfekt med fraktfritt och 10%

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17