Inlägg från: Ocikatten |Visa alla inlägg
  • Ocikatten

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Zvartaliljan skrev 2010-10-27 12:15:15 följande:
    fanns där något i 80-86 till pojk? tänkte om det är värt o åka dit imorgon när jag ändå är i Malmö.
    Njae, kanske mest i mindre storlekar. Tittade inte så mycket efter just det.
  • Ocikatten
    Buttelina skrev 2010-10-27 15:52:21 följande:
    meen är inte du inbjuden? fixar genast! jag åkte själv dit idag blev en katvigtröja, två hummeltröjor och ett par molo termobyxor ändå nöjd!

Nope, var visst inte det!

Härligt att du hittade lite grejor när du var där idag ändå! *love shopping*

• Ocikatten
    solouniko skrev 2010-10-27 16:17:54 följande:
    Tycker att OTT kan ha utförsäljning i norrland också

Haha åh vad jag är värdelös! En obetald faktura på T på hela 12 kr Så fånigt!
    Hade du verkligen inte betalt den? Här påminde de innan den förföll...
  • Ocikatten
    Duntoffla skrev 2010-10-27 21:05:48 följande:
    Jag skulle kunna ha den på både på kille och tjej men det är ju jag det. Jag är inte så "känslig", köpte ju Hello Kitty hårspännen till Noel idag för att han så gärna ville ha dem
    Marcus är ledsen för att det inte finns Hello Kitty-kalsonger!
    Han har både Hello Kitty o Dora i pyjamas - favorit är att ta byxor av en o tröja av den andra så det blir Kitty/Dora...

HJÄLP!  Behöver tips om tröjor som är röd/gröna!! Finns det??
    Marcus har hamnat i nåt "jag-vill-bestämma-kläder-mode" och gillar bara rött och grönt.
    Perfekt lagom till dagisfotograferingen... *not*
  • Ocikatten
    Busbellan: Har oxå biltröjan från Molo och älskade den - Henric lyckades få en fläck så jag blötlade i lite i Vanish. BIG MISTAKE!! De grå ärmarna färgade av sig på det gula... Ja, ja det var dumt men alltid lätt att vara efterklok.
    Übersöt foto på tösen! Hjärta
  • Ocikatten
    Busbellan; Andra tvätten! Men kör den försiktigt ändå!
    Konstigt nog tog varken NS tröjan eller Småfolkströjan som var med i samma Vanish-bad åt sig någon färg... Eller rättare sagt TUR!!
  • Ocikatten
    Smultronhjärta skrev 2010-11-02 10:22:14 följande:
    Läkaren misstänker coxit dvs "snuva i höften" men man gör alltid röntgen/ultraljud för att försäkra sig om att det inte är något annat farligt.. Roligast tycker jag är att barnet vid coxit helst ska ligga till sängs i tre dagar- hur i hela friden jag ska få min galenunge till det är nästan en tiotusenkronorsfrågaDrömmer
    Va? Vad är det? Henric vaknade nämligen och haltade härom dagen men jag är ju så lyckligt ovetande om allt...
  • Ocikatten
    Smultronhjärta skrev 2010-11-02 10:34:41 följande:
    Tack för kramen
    Ocikatten skrev 2010-11-02 10:24:58 följande:
    Va? Vad är det? Henric vaknade nämligen och haltade härom dagen men jag är ju så lyckligt ovetande om allt...
    Jag hade inte heller hört talas om det förut men tydligen vanligt mellan 2-12 år,oftare pojkar och kommer nästan alltid efter en förkylning/infektion- dock har Max inte varit förkyldObestämdDroger hade varit lättast Nu inser jag att jag får lov att släppa på mina regler och låta Max spela v tech utanför bilen..tröstar mig med att det iaf är lite pedagogiskt
    Hittade lite att läsa nu, antagligen det Henric hade då! Men han slutade halta efter en ½ dag ungefär så det är väl bara att hålla koll på honom så det inte återkommer - för den grabben går ICKE att hålla stilla... Obestämd
    Ingen förkylning här heller utan han bara vaknade efter middagsluren och kunde inte stödja på sitt högra ben, grät när han försökte. Efter ca 2 timmar började han ta sig fram haltande och det minskade efter hand.
    Hoppas det går bra för er idag!
  • Ocikatten
    Buttelina skrev 2010-11-02 20:56:34 följande:
    hmm vit med lejon, gröna kantband
    lila med kossor
    en gul med turkosa hundar? och orange kantband
    gul med ormar? och kameler haha tror jag och orange kantband
    blå med aphuvud och orange kanskband (tror jag åker)
    orange med röda katter turkosa kantband
    en randig
    en röd med snögubbar
    och några till

tror alla åker
    Vi är flera intressenter här!!
    Antar att även jag får sitta med FB uppe på jobb.... Drömmer
  • Ocikatten
    lillronya skrev 2010-11-02 22:35:17 följande:
    Hej i tråden!

Har alla somnat?
    Bah, skulle precis skriva att inte riktigt alla men så dog tangentbordet...
    Bara att byta dator!
    Ska hoppa i säng nu, fick kvällshoppa lite på Panduro, julklappspappret o etiketterna tog slut mitt i inslagningen! *hö hö*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17