Inlägg från: Ocikatten |Visa alla inlägg
  • Ocikatten

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

lillronya skrev 2010-10-05 23:04:02 följande:
    JA det är stort.
    Givetvis får hon en mobil. Ska bli så skönt att hon har en, hon med.
    GRATTIS!! Hoppas att hon får en härlig dag!! {#emotions_dlg.flower}
  • Ocikatten
    H I L L A skrev 2010-10-07 20:47:25 följande:
    Jag hoppas verkligen det finns många fina tröjor i stl 122 på salgen !!!
    Love har också vuxir ur sina 116 Tur det finns en liten lillebror som kan ärva alla fina molosar
    Jodå, det finns 122, jag shoppade några sist till växa-lådan åt Marcus då det var dåligt med snygga 110.
  • Ocikatten
    Busbellan skrev 2010-10-07 21:05:43 följande:
    skickade meddelande till dig på fb, finns bilder på tröjorna nu på köp/sälj sidan
    Har skickat meddelande tillbaka på fb!
  • Ocikatten
    ängeln83 skrev 2010-10-12 07:56:23 följande:
    Godmorgon flickor.

Brr så kallt det var idag, 4 minus. Tänkte ta en promenad till Öf idag men vad sjutton tar man på ungarna?
    När börjar ni använda vinteroverallerna?
    Risken är ju att det är ganska varmt när vi går hem sen eftersom solen lär kika fram snart.
    Långärmad t-shirt, lurv och vindjacka samt skalbyxor och väpnarluva.
    Vinteroverall när det inte går över 5 grader på dagen
  • Ocikatten

Go'kväll tvättexperter!
    Hur var det nu med fettfläckar? Har ju fått en mitt på nya Katvig-tröjan såklart...
    Ska jag gnugga lite med flytande Yes innan den åker i tvättmaskinen eller??
    Tackar o bugar för litta hjälp...

• Ocikatten
    lillronya skrev 2010-10-15 22:09:56 följande:
    Jag använder alltid yes. Man ska bara inte stoppa för många behandlade plagg i maskinen på en gång. Mycket skum blir det.
    Jag brukar alltid ha lite vanish med i maskinen men särbehandlar bara när det är mycket fläckar. Har aldrig provat Yes innan men nu har det blivit lite fettfläckar och får väl prova det. Ska tänka på skumrisken... *hö hö*
  • Ocikatten
    Busbellan skrev 2010-10-15 22:23:18 följande:
    Funkar det inte med yes så funkar galltvål så gott som alltid på fettfläckar, även om plagget hunnit bli tvättat
    Aha, kanonbra! Galltvål har jag ju här hemma. Jupp, plagget har ju dock redan blivit tvättat - tycker att man inte upptäcker just fettfläckar förrän efter tvätt...
  • Ocikatten
    Duntoffla skrev 2010-10-16 09:22:00 följande:
    God morgon!

Vilken härlig höstdag idag! Ska snart ut och röja på tomten inför vintern.

Shoppar ni något eller sparar alla pengarna till Molo? Finns det ngn salgtråd kvar förresten?
    God morgon - behöver du undra om shopping med ditt köpstopp?!
    Jag hoppas på att kunna åka på salg, inte för att vi behöver några kläder utan för att träffa lite underbara människor härifrån tråden! Hjärta
  • Ocikatten
    h80 skrev 2010-10-18 08:40:56 följande:
    hur är höstens ns-mössor i storlek? ska köpa till min 2 åring
    Vi har M till vår tvååring, sitter som en smäck, för tight i min smak åt 3½åringen!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17