Inlägg från: Ocikatten |Visa alla inlägg
  • Ocikatten

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

SmillaMilla skrev 2010-11-06 11:07:51 följande:
    Åhhhh i dag har sonen på sig den nya fina katvig tröjan (blå/blå) stl 134. Den sitter verkligen perfekt. Så nu måste jag ha fler
    Åhh... Jag hade ju bestämt mig för att jag INTE gillade den med det gula kantbandet men den var ju kanonsnygg på din grabb!!!! Hjärta¨*mummel* Får nog vänta till efter salgen i vilket fall som helst och se om det blir några cash över... Drömmer
  • Ocikatten
    SmillaMilla skrev 2010-11-06 14:16:37 följande:
    ha ha tack! {#emotions_dlg.flower}

Jag tyckte inte helle rom den innan, men Anton tyckte den var vrål snygg, sedan när jag fick hem den i lådan så var den mycket snyggare irl. Nu är jag sugen på koftan i den färgen också
    Får väl höra vad Marcus tycker om den - han har ju börjat lägga sig i vad han ska ha på sig!! *suck* Just nu måste det vara rött och grönt så jag står och letar varje morgon efter nån tröja där man kan skymta lite rött resp. grönt...
  • Ocikatten
    Busbellan skrev 2010-11-06 19:18:23 följande:
    Var det nåt erbjudande där?
    Har ingen koll längre, kollar ju knappt mailen för att låta bli att göra av med pengar
    30% rabatt med kod november var inte fy skam tyckte jag...
  • Ocikatten
    1 och 1 är 3 skrev 2010-11-08 07:43:56 följande:
    God morgon!

Jag är vaken! Och numera HELT övertygad om att beslutet jag tagit är rätt. Känns såååååå himla skönt!
    Härligt med sådan känsla!!
  • Ocikatten

Butte o liljan: Hur gamla är era tjejer? Marcus här hemma blir 4 i februari och är 107 cm, väger 20 kg!

Ang lurv i storlek 104 så har Henric det, han fyllde två i september och är 96 cm lång, väger ca 16 kg. Sitter alldeles lagom på honom i mina ögon, dock får ärmarna vikas upp.
    Det enda som skiljer på lurvarna som vi har här hemma i storlek 92-116 är längden på lurven och ärmarna, bredden är i stort sett densamma!!

• Ocikatten
    lillronya skrev 2010-11-09 21:46:09 följande:
    Inte så billigt nä. Men gansk ok ändå.
    Buttelina skrev 2010-11-09 21:44:18 följande:

jag är nöjd lillebror har sitt goa fejksmile och isabel ett svullet öga för en grabb sprang in i henne dagen innan, men är så nöjd med dom <3 tycker det är charmigt
    Söta!

Vi har också fått våra och de är rätt ok.
    Rätt ok?!?!? Nu ljuger du - de var kanonfina!!! Solig

Jag väntar med spänning på våra... Förra året såg Marcus lätt förskräckt ut så det kan nog inte bli värre! *ha ha* För Henric är det första fotot så förväntningarna är väl inte så höga.
  • Ocikatten
    Buttelina skrev 2010-11-09 21:44:18 följande:

jag är nöjd lillebror har sitt goa fejksmile och isabel ett svullet öga för en grabb sprang in i henne dagen innan, men är så nöjd med dom <3 tycker det är charmigt

Syskonbilden var ju jätte-fin!! Att få båda två bli bra på en gång kommer vi nog aldrig att lyckas med...
  • Ocikatten
    solouniko skrev 2010-11-12 21:06:30 följande:
    Åh vad ni har det fuskigt som bor så nääära! Nu är jag hemma i Luleå igen och ÅH så skönt det är Har inspekterat mina fynd och är supernöjd ännu. Det enda jag saknar är som sagt en lurvjacka och leggings med starrainbow och ministars kom jag på sen! Ska försöka fota lite i idolpausen

Milla sa "åååh mamma, MÅNGA kläder!" och ville genast prova masaa
    Härligt att du är hemma!!!
  • Ocikatten
    solouniko skrev 2010-11-12 21:06:30 följande:
    Åh vad ni har det fuskigt som bor så nääära! Nu är jag hemma i Luleå igen och ÅH så skönt det är Har inspekterat mina fynd och är supernöjd ännu. Det enda jag saknar är som sagt en lurvjacka och leggings med starrainbow och ministars kom jag på sen! Ska försöka fota lite i idolpausen

Milla sa "åååh mamma, MÅNGA kläder!" och ville genast prova masaa
    Skicka ett SMS med önskemål så kan jag hålla ögonen öppna i morgon! Drömmer
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17