Inlägg från: Ocikatten |Visa alla inlägg
  • Ocikatten

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Kristyr skrev 2010-11-19 16:16:44 följande:
    men en make/sambo som försörjer familjen? Och du kan använda dina pengar till hopping? Drömmer
    Fast det är liiiite svårt att hitta nåt jobb till maken (i alla fall här) som ger så mycket cash...
    Man vill ju träffa honom ibland!
  • Ocikatten

Skickar varma kramar till er alla!
    Är alltsom oftast en glad skit som gärna peppar andra - vågar o vinner, lever mitt liv så jag kan dö nöjd närsomhelst! Hjärta

maugu - ska genast lägga till din blogg till min läslista, man blir ju nyfiken på dig av de andras omdöme!

• Ocikatten
    lillronya skrev 2010-11-19 19:21:02 följande:
    Du är en av de bästa på att peppa!Hjärta
    Jadå, varvat med lite gnäll då och då!
    Har väl upplevt tillräckligt i livet för att bli livsnjutare, det är alldeles för kort för att gnälla!
  • Ocikatten
    Tjollabolla skrev 2010-11-19 19:53:22 följande:

Dom är SÅÅÅ Fina! Knappt jag vill använda dom
    Jag hade ramat in dem!!!
    Känner nästan samma inför lammen här... Hjärta
  • Ocikatten
    Buttelina skrev 2010-11-20 09:58:29 följande:
    NÄDÅ! ingen fara alls vännen! det är SÅ HIMLA små marginaler där!

lillebror väger 20kg och är 105cm! han räknas som överviktig, men det räcker att han behåller sin vikt och växer 2cm så är han normalviktig igen!

stirra dig inte blind på det! har hon fäöljt sin egna kurva?
    Samma här, båda grabbarna började typ 3 kurvor över medelkurvan på vikten, men de är inte överviktiga - det fördelar sig med tiden. Det där med längden är ju svårt att mäta exakt - som du skriver Butte så räcker det med nån cm hit eller dit så är allt lugnt igen!
  • Ocikatten
    Buttelina skrev 2010-11-20 10:10:56 följande:
    nä dina grabbar är ju med jättefina!
    Tack! Hjärta
    Önskar ju dock att jag även hade en prinsessa som dig!
  • Ocikatten
    jompa skrev 2010-11-20 10:27:23 följande:
    Ingen garanti att man får en prinsessa bara för att det är en tjej Min tjej är allt annat än en prinsessa, hon är gärna Batman istället
    Exakt! Sen börjar det bli lite väl sent för oss med flera...
  • Ocikatten
    Duntoffla skrev 2010-11-20 19:59:09 följande:
    Ocikatten- Är du här? Jag hade Airbrush-klänningen idag (stor som ett nattlinne men vad gör man inte? ) Den är underbar! Nu vill jag ha mer i det printet. Body, suit Tungan ute
    Ramlade in precis - trött efter att ha varit 10 mil iväg på smyckesparty! Skrattande
    Jomenvisst är airbrush helt underbart!! Hjärta
    Ja, ja, nattlinne, men det får du utstå... Skrattande

Då tycker du att jag ska snoka reda på mer billiga grejor till dig eller?? *as-garv*
    Min första tanke är att hör med Illerhiller i Limhamn (jag jobbar nästgårds) om de har nån utförsäljning så kan jag kika inom efter jobb!
  • Ocikatten

Fasikens vad ni snackar julkläder... Glad
    Nu får väl jag ducka lite för tomaterna då vi inte alls planerar nån klädsel för barnen utan tar nåt snyggt i garderoben som är rent. *hö hö* Man har ju så många snygga tröjor och allt matchar ett par NS jeans... Hjärta

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17