Malin o Henke skrev 2010-04-11 18:34:56 följande:
Ni är bara för snälla!!! Skönt att ni peppar mig!! Jag har lugnat mig lite nu, men det är fortfarande mest LEDSNA tankar.. Men vi får ju se på tisdag vad det är som är tokigt!! OM det är nåt som är tokigt vill säga..Jag håller mina tummar för er oxå NATURLIGTVIS!!!!TACK IGEN!!KRAMAR!!//Malin
JAg vet precis hur frukatansvärt det känns. Och värst är att få gå och vänta på svar.
Håller tummarna för er, verkligen!
sommar83 skrev 2010-04-11 15:36:01 följande:
Va overkliget det känns att flytta över till denna tråd :S skraj för vad framtiden visar. vill bara veckorna ska gå fort nu. Jag ringde min läkare så ska få göra ett UL nästa vecka. Jag är otroligt tidig ja med. mellan v. 4-5 så får se vad hon kan se. men att det är ngt och om det sitter rätt borde hon kunna se. Spännande som bara den. Men dock inte utan blandade känslor. Hoppas hoppas hoppas för allt i världen att denna grav slutar lyckligare än den förra. :(
Jag väntar med VUL tills v.7 för att då ska man ju verkligen kunna se ett hjärta slå. Tyckte det var skulle vara så jobbigt om dom var osäkra på vad dom såg bara för att det är så yttepytte litet!
MajMamman08 skrev 2010-04-11 13:23:19 följande:
Ska du göra ul+kub privat med el får du det oxå?? Sådant skulle jag med vilja göra!! vart ska ni göra könsbestämmande och 3/d?? Får man inte veta könet på RUL?? när jag väntade min son frågade de om vi ville veta eller inte,men de ville vi inte då! denna gången ska jag nog ta reda på könet
På vårat MVC gör de BM som inte är färdig utb. KUB test som en öving ungefär. Ska ju bli rutin på det men har inte blivit det ännu. Vi blev tillfrågade om vi ville vara "försökspersoner" sist men då hann vi ju inte. Men vi tänker be om att få göra det den här ggn.
En del BM vill inte säga könet på RUL här, jag har fått veta det två av tre ggr. Men tycker det vore fint att få ett 3D/4D Ul med ...