Hej tjejer!
hemma på lunch och kikar in!!
Nu börjar VUL tiderna komma för se första! Så spännande!
Jag gör ju sista sagen i v. 4 så om en vecka har jag gjort 6 fulla veckor och då kan jag med göra mitt VUL!!
Emynem skrev 2010-04-19 09:18:09 följande:
Nej det enda alternativet enligt henne var graviditetstest om 1-2 veckor.Jag ska leta upp en privat gyn och göra ett VUL i v.7 eller nått, så att man ser om det slår ett liten hjärta eller inte.Jag ska ju självklart vänta några dagar nu och se om blödningen tar om eller om det börjar göra ont...
Kan du inte ringa gyn direkt själv och be att få komma pga av oro??
Hoppas du får det. Borde inte vara problem. När jag blödit under tidigare grav så ringde jag direkt till gyn, likaså nu med mitt MA. Ingen BM inblandad, bara gynläkare...
MajMamman08 skrev 2010-04-19 08:36:24 följande:
ja,jag vill bara att jag ska va i v 12 nu,så jag kan pusta ut lite lite i varje fall Åh idag mår jag sååå illa så illa!!! Hualigen,funderar på o köpa sådaan där postafen på apoteket,åt de i förra grav,nackdelen är bara att man blir så satans trött,haha oh ja som redan blivit trött!!Puffar på min fråga, tror ni att man kommer o hinna få så stor mage i sommar?? Vilken vecka kommer man typ vara i i juli???Och när man väntar sitt andra barn,blir man större dåe och de syns fortare än med sitt första???
Det där med magen är ju sååå individuellt!
Jag får ju mage snabbt, inte med första, liiite snabbare med anda och tredje kom magen redan i v.9, även om det inte är bebismage så syntes det på mig då. Mellan v20-30 tycker jag man är som finast. Liten kula men inte jobbigt! Tror vi kommer vara supersnygga i sommar. Gravidfräscha, men inte stora och klumpiga!!