Inlägg från: LokesMammi |Visa alla inlägg
  • LokesMammi

December Bebis 2010 :)

Emelle skrev 2010-12-15 08:08:28 följande:

Här sexas det inte så jättevärst mycket. Nån ggn i veckan. De räcker tycker jag nu. Vill egentligen mer, det vill vi nog båda men jag känner mig inte så värst pepp på det rent fysiskt. Inte så hett med en smällstor mage mitt i allt. Kan ju knappt röra mig. Och för att  sätta fart på en ev förlossning funkar inte alls på mig...

Nån gång i veckan! Du ska vara glad. Minns inte när jag fick senast. Har försökt varje dag nu i två veckor. Sa till sambon igår kväll att jag känner mig osexig och oattraktiv. Han sa att jag är hans lilla sötböna och att han älskar mig. Ska väl inte klaga egentligen, han har blivit mysigare o gosigare o pussar mig mera nu än vad han brukar göra.
    Men jag behöver mera! =) Han är alltid sån som inte vill sexa så ofta och jag säger nu som jag brukar säga om det tar för lång tid annars med.......det växer snart spindelnät där nere! =)
    Bebis 16/1-11
  • LokesMammi
    Karttikeya skrev 2010-12-15 18:08:28 följande:
    Barnmorska.. ^^
    vill också bli barnmorska men vill inte bli syrra Solig
    Bebis 16/1-11
  • LokesMammi
    Cissi7006 skrev 2010-12-15 18:13:32 följande:
    LokesMammi skrev 2010-12-15 18:12:35 följande:
    Hehe, då blir det ju svårt Cool
    Jag vet! Så irriterande. Är det värt att plugga i 3år o ta lån o jobba som något man inte vill för att sen kunna vidare utbilda sig till det man vill? =)
    Bebis 16/1-11
  • LokesMammi
    Karttikeya skrev 2010-12-15 18:17:48 följande:
    LokesMammi skrev 2010-12-15 18:12:35 följande:
    Haha. Men många av en barnmorskas uppgifter är ju även en sjuksköterskas uppgifter. Eller ja, typ tvärtom. Vad är det du inte tycker om i sjuksköterskeyrket?
    Tycker det är så läskigt. De ska kunna allt o vet allt...kunna räkna...veta vad det är för fel på patienterna.....jag vet inte...vill bara inte! =) hehe Vill jobba på bb, förlossning och prematuren så det kan ju vara bra o vara syrra då! =)
    Bebis 16/1-11
  • LokesMammi
    Cissi7006 skrev 2010-12-15 18:35:38 följande:
    Men du kan ju jobba som undersköterska på förlossningen så slipper du ansvaret
    för att kunna jobba som uska på sjukhuset måste man ha erfarenhet inom akutsjukvård. och det kan man få utan jobb. jovisst........ har sökt ett antal gånger.....antar att jag måste plugga i tre år fast jag inte vill! =) men mina föräldrar blir glada då, de har ingen utb o de blev jätte glada när jag blev uska! =) hehe
    Bebis 16/1-11
  • LokesMammi
    Cissi7006 skrev 2010-12-15 19:31:22 följande:
    Är det svårt att få jobb som usk inom akutsjukvård?
    för att jobba som uska på sjukhuset så måste man ha erfarenhet inom akutsjukvård och det har inte jag.
    Bebis 16/1-11
  • LokesMammi
    ludicrous skrev 2010-12-15 20:41:10 följande:
    Anna - visste ni att hon låg i säte? Tänkte precis så , ju tidigare dom upptäcker ju bättre måste det ju vara :)

Försöker övertala sambon till sex, men det går inte! Han vill absolut inte ha ut bebis innan nyår. Jag tänker såhär : bebis kommer när den e färdig, den kan komma i natt även om vi inte har sex om den e färdig, är den inte färdig spelar det ingen roll hur mkt sex man har! Men mitt resonemang går inte riktigt hem... Men fan, kul att va utan sex i 2-3 månader??!!
    Du är inte ensam. :(
    Bebis 16/1-11
  • LokesMammi
    ludicrous skrev 2010-12-15 21:20:47 följande:
    Jag har försökt med allt! Det enda han går med på är efter tolvslaget :(
    Ska vi starta en "gravida utansex" klubb? =)
    Bebis 16/1-11
  • LokesMammi
    Cissi7006 skrev 2010-12-15 21:41:59 följande:
    Nu börjar jag få svårt att få igen sambons tjocka vinterjacka

Hur klarar ni andra vinterkylan med era stora magar? Cool
    Tycker inte det är så kallt ute! =) Vinter jacka med en tjock tröja under. har inte kunnat stängt vinterjackan.......går med öppen jacka medan gubben fryser med en stängd jacka! =) hehe
    Bebis 16/1-11
  • LokesMammi
    Cissi7006 skrev 2010-12-15 21:49:13 följande:
    Huuuuh, det är ju flera minusgrader... Foten i munnen
    mamma smurfen skrev 2010-12-15 21:46:11 följande:
    jaa, du går ju på xtra ja...jag har ju tur att mannen kan vara med de gånger jag ska dit, så han hämtar mig å kör hem mig efteråt, så slipper kylan som tur e
    Min man kör mig också, men det är ju 30 meter att gå ut till bilen och säkert 100 m från parkeringen till BM. I Lund ännu längre...

Jag är nog världens mest frusna norrlänning (som bor i Skåne)
    Jag vet. Men tycker det är varmt. Är varmt var jag än är. Elementena hemma är avstängda. Går omkring i linne o trosor medan gubben har byxor o långärmat. hehe Sover naken under påslakan som ligger över rumpan! =)
    Jag är en frusen sak av mig annars, så det är perfekt för mig o vara höggravid under vintern. Man är varm då! Ingen annan som kokar? =)
    Bebis 16/1-11
Svar på tråden December Bebis 2010 :)