December Bebis 2010 :)
Ni som har barn sedan innan, hur har de sovit första året? Och hur tänker ni andra "nybörjare" göra?
Bättre att det är lite svalare än för varmt.
Har sett såna sovpåsar men jag vet int eom jag skulle köpa nån, har inte kollat jättenoga på dom men det ser ut som barnet har svårt att vända sig om det nu skulle vilja det, visserligen har jag haft väldigt rörliga barn som varit som helikoptrar i sängen.
Hindra mannen från att dricka skulle jag inte göra, jag kan köra om det är nått, är i v 27 idag o skulle nått hända nu tror jag man skulle åka in rätt tidigt, inte så man ligger o frustar o inte kan köra bil. Vi har väldigt kort till sjukhuset också.. Utan skulle nått hända nu tror jag man skulle åka in så fort man kände att nått var konstigt, så han kan dricka, men full som en kastrull behöver han ju inte bli, o blir inte heller. Men nyår o midsommar e dom enda gångerna på året han vill festa till det med vänner o så, så nyår har jag sagt att han faktiskt får vara nykter, om inte bebis redan kommit såklart. Vill inte ha en full karl med på förlossningen kanske :P
Var känner ni mest sparkar? Jag känner mitt fram på magen, som vanligt eller var man ska säga.. fast nu e det ju mer bök, men skitsamma, iallafall så har jag två konstiga ställen bebis knölar till sig på, dels långt bak på sidan, nästan på baksidan av sidan, om ni fattar hur ja menar.. ligger jag ner på rygg sparkar bebis nästan på madrassen.. skumt.. Men sen, särskilt om jag sitter upp eller ligger på sidan, så är den nere typ vid blygdbenet o härjar, och jag vet i sjutton vad den sysslar med, för det typ skakar.. eller inte skakar.. bubblar väldigt väldigt kraftigt kanske man ska säga, samma sak mot bäckenbenen! vad gör den??