December Bebis 2010 :)
Lider med er som har små med kolik
styrke kramar!!
Lider med er som har små med kolik
styrke kramar!!
jag mår piss spyr inte men kännslan finns.usch ![]()
ne jag vet, här är det likadant, fast än så länge har bara en varit sjuk i magsjukan!!
God morgon. Ele har varit vaken en stund men ligger fortf i sängen och gottar mej. Koppan sover,det.ät hennes nya smeknamn
igår tog det ca två timmar innan hon kom till ro. Fick ta hjälp av alvedon och 150 ml ersättning. Testade nu på morgonen efter amningen om hon ville ha flaskan men det ville hon inte så det är bara på kvällen det saknas. Hoppas hon mår bättre idag. D och jag har mått illa inatt och haft köriga magar,men inget har hänt???
Lägenheten är skinande ren idag iaf
. Skönt.

fick du inte komma tidigare??
Nemi är med lite strulig vid bröstet men här vid kvällstid, det varierar hur mycket ersättning hon tar efter bröstet, allt mellan 30 - 150ml så här slängs det rätt mycket mat...men bara hon blir nöjd så
Får se hur länge hon ammar, Nova ammade jag i 3 månader sen delammade tills 4 månader, Elliot ammade jag helt tills han var 4 månader sen dög inte mammas mat alls...blask mest antar jag...
Förresten, imorgon kommer vår efterlängtade vagn
JAAAA!!! Gud vad jag ska gå denna veckan
Denna veckan har vi inte tid med mer sjukdomar...men barnen börjar bli snoriga, men iaf så är det BVC+mamma samtal, öron undersökning, kalas, dans, bakning, fototagning, handling & sång denna veckan pust! Sätts verkligen på prov som 3 barns mamma denna veckan!!! Iofs går de stora på dagis (om de håller sej friska) en stund 3 dagar denna veckan...
Willes mamma: vi har juh haft enkel vagnarna.
Men då har vi bara kunnat gå alla när båda varit hemma. Men nu så ![]()