December Bebis 2010 :)
Jag har precis som du har det varje dag och jag är såååå trött jag blir så arg att ajg inte kan hålla mig tyst har sagt flera ggr tyst lägg av lugna ner er osv men NEJ.
Många har sagt till o med bvc (andas ta time auot) hur då ??!!
Om du har något att lämna dom på dagis dagmamma föräldrar gör det.
Troligtviss går det bättre för dig att få koppla av liiite iaf.
Din sambo jobbar precis som min och idag började han.
Det gick fint idag själv med dottern men så fort sambon kommer hem och sonen så OJ inte kul längre.
Kul med en syskon/tvillingvagn
En sovande bebis hehe gulligt ja som här men har e vaken för det mästa men idag ahr han bara sovit hihi ganska skönt.
Var liiiite klyftig av mig NYSS haha gjorde disken redan och köket la disken i diskmaskinen och så slipper ajg ta hand om det imon
vi har märkt nu under denna tiden sen lillan är född att vi behöver en syskonvagn för 2 åringen vill åka vagn för det mesta...skulle gå en promenad med honom, efter knappt en meter ville han att jag skulle bära honom hela rundan...nej tack!
ja det är bra att tänka steget längre det gör inte jag oftast :s
Juste hoppas det blir bättre för pojken din med horrnhinnan
aj lillen då
ögon är det värsta ställena att göra sig illa på.
Kram NhjärtaD
Nu kommer jag inte ihåg men någon sa om ståbräda eller något annat ja jag har en men det är så att när jag tar bort min hårdlift från vagnen har jag nämligen en Sittstol som jag sätter fast på vagnen så ja Elias ligger under utan problem och Amadeus sitter ovanpå på en sittstol på vagnen fast spännd
Coolt ![]()