December Bebis 2010 :)
Förresten, syskonvagnen vi fick var en årsmodell 11
Kanon fin!!! Köpt ståbräda till dottern med för hon orkade inte gå hem från dagis, är en rätt bra bit....så nu så ![]()
Förresten, syskonvagnen vi fick var en årsmodell 11
Kanon fin!!! Köpt ståbräda till dottern med för hon orkade inte gå hem från dagis, är en rätt bra bit....så nu så ![]()
Ja det var skönt, nu har vi spelat lite, kul
Hon sover juh bra om nätterna så då gjorde vi så!!
Natti natti på er!!
Skriker Nemi & jag inte är upptagen med de andra två ele ska precis torka bordet ele så så går jag in till henne direkt & plockar upp henne ele ger henne nappen ele så...annars får hon vänta lite lite tills jag är färdig men det kan vara nån minut det handlar om....
Ang läggningarna så har vi ingen rutin ännu eftersom hon strulat den sista veckan, men antingen somnar hon när vi lägger oss, då ligger hon i vår säng, somnar hon innan oss så lägger jag henne i hennes säng. Oftast somnar hon i famnen, men ibland kan vi lägga ner henne i sin säng & hon somnar själv, man får springa in & ge henne nappen några gånger men sen somnar hon.

Önskar jag kunde hitta en lösning "lika lätt".. Han sover igen efter kvällsmålet iaf.. Får se hur det går inatt. Dags o sova..Med första fick jag skicka in ett papper om att jag ville ha den, med andra glömde jag bort det & nu skulle jag få den hemskickad, men har inte kommit ännu!
Jag har fortf avslag, 9 veckor nu
fast ibland kan jag tro att det är mensen som kommit igen...vet inte alls...
Sonen är med snorig & börjat hosta lite, går tydligen det på dagis, håller tummarna att det inte blir mer än så här!!
Nemi har snuttat två gånger inatt, men vi båda somnade med bröstet öppet, vaknade till sen igen att hon låg & snuttade igen, jag var juh dundertrött då, brukar vara vaken tills hon är färdig...
Nu är hon som vanligt igen, myyyys
Nu ska jag strax ta & städa golven!!