December Bebis 2010 :)
Satte in min hormonspiral när jag hade ägglossning så det är väl "gamla" mensen som är nu och inte den som blir av spiralen, antar jag.. Blöder iaf sjukt mycket.. Läskigt nästan..
Satte in min hormonspiral när jag hade ägglossning så det är väl "gamla" mensen som är nu och inte den som blir av spiralen, antar jag.. Blöder iaf sjukt mycket.. Läskigt nästan..
Tim sov 19-00, 00.15-04.45, sen 5.00 till 8.00. Bajsade då VÄRLDENS största bajsblöja (gjorde det igår morse också), fick mat och sov vidare till 11. Härlig lördag. Nu sover han på soffan. 
Ja här har vi fått börja använda sittdelen.. Att ligga ner går minsann inte för sig!
Ett år sedan jag plussade idag.. 

Jag känner som du Moma.. Tror inte vi är konstiga som känner så..
Det ÄR ju jobbigt.. Jaja.. Jag gnäller väl som vanligt..
Har en gottegris som sovit hela 2,5 timmar själv nu på dagen, sover ännu.. Vi var på babymassage tidigare i förmiddags, kanske är det som gör honom lite extra trött?
Vad söt hon är! ^^
Usch, igår morse ramlade Tim ur soffan.. "Lustigt", för pratade dagen innan med mannen att det skulle vara så hemskt om det hände.. Så var det ett sånt där obevakat ögonblick. Man tänker inte riktigt att dom har börjat röra sig så mycket mer.. Han låg i ett hörn på rygg och har ALDRIG vänt sig på mage, men det måste han ha gjort nu och ramlat ur, för jag hörde en duns (var i rummet brevid och hämtade frukost) och när jag sprang in i vardagsrummet låg han på mattan på mage, var tyst i ett skrämmande ögonblick och jag slet upp honom alldeles vettskrämd och då började han gallskrika, verkligen sådär förtvivlad. Ingen skada skedd, men TÄNK OM... Så tänker jag hela tiden och har nog aldrig känt mig så skyldig och hemsk i hela mitt liv.. "Tur" ändå att soffan inte alls är hög och att Tim klarade sig oskadd!