-
Det gäller väl främst barn som inte kan lyfta huvudet. Jag tror du kan vara helt lugn.ludicrous skrev 2011-03-19 07:38:25 följande:Vi lägger Emil på sidan när han ska sova. Fick höra för ett tag sen att man tydligen inte ska det? Det fick man för 5 år sen när dottern kom :P aja. Nu är det iaf så att han vrider sig så han ligger tvärs över sängen i hamnar då ibland på mage. Helst ligger han på sidan o gosar ner hela ansiktet i kudden. Han lägger sig så hur vi än gör. Men han vänder sig från mage -rygg utan problem o lyfter huvudet helt. Nu vänder han sig även rygg-sida utan problem o snart e han över på mage.. Inte kan det väl vara "fel " om han lägger sig på sida/ mage själv? Vi kan ju inte springa i kolla hela nätterna... -
62 sitter finfint på vår gosse också, men han kan använda 68 också så han växer väl ut 62orna strax.
-
3292 här :)
-
Jag vill bli gravid igen....
Får slå den envisa tanken ur skallen.. Är väl hormoner som spökar, haha! -
Oj! Vad otäckt.. Hoppas hon blir frisk snabbt lillskruttan!Haligh skrev 2011-03-21 19:20:43 följande:Åkte idag in till akuten pga rosslig andning, hosta och feber. Det var RS och måste stanna över natten. Andas i mask, annars mest för att ha koll när hon är så liten. Stackars mitt lilla hjärta! -
Skönt att det inte bara är jag som är "knäpp"

Moma: Blä! Du kanske fått en envis infektion som inte vill ge med sig? Jobbigt att din sambo inte kan vara hemma.. :(
Själv har jag haft ont i huvudet hela dagen... Nu ska jag gå och lägga mig! -
Funderar på om jag ska testa babysemp.. Har ju kört nan från start men tycker fortfarande han är så gnällig.. Som om något gnager honom liksom. Han kanske bara "är" sån iof.. Men man kanske ska testa ändå? Vad tycker ni

-
Då ska jag köpa mig lite babysemp på tetra och testa idag ^^ Märkte du skillnad med en gång?
-
Som sagt, skadar ju inta att testa.. förutom lite mer gnäll och byta tuillbaka igen då :P
-
Så tänker jag också, så jag satsar nog lite och byter helt.mamma smurfen skrev 2011-03-22 12:19:47 följande:*S* ja precis
Är det känsligt i magen så blanda 50/50 först kanske...
jag gjorde de inte,
för tänkte att är det bra, så märks det tydligare...
å e de dåligt så LÄR jag märka de ganska fort, så att säga