Inlägg från: Momalicious |Visa alla inlägg
  • Momalicious

December Bebis 2010 :)

Herregud, blev så jäkla trött helt plötsligt. Känns verkligen som om någon tagit all min kraft och bara sugit ur den ur kroppen. Känns som jag ska dö här i stolen haha.
    Blir nog ingen bebis på läääänge, för hur ska man orka föda barn när man är såhär trött. Snark. 

BF 30 december 2010 ♥ momalicious.blogg.se/
  • Momalicious
    MFJG skrev 2010-12-09 14:46:25 följande:
    microkola OMG att jag inte visste om detta innan. Sätter nog i mig hela skiten idag. Har en kopp te framför mig. Hallonblad + kanelstänger + nejlika...gott?
    Så himla längesen jag gjorde det. Funkar det att göra i typ en matlåda som tål micro? Vet inte om våra plastbunkar är microtåliga haha.
    ondar skrev 2010-12-09 14:51:06 följande:
    Ska vara hos Bm om en timma, håll tummarna nu att jag har jättefel i mina aningar o att bebis ligger rätt:)
    Håller tummarna hårt! :)
  • Momalicious

NU ORKAR JAG INTE MER! Jag kan inte gå för det gör så jävla ont i bakre fogarna och nu har jag mot mitt bättre vetande stått och bakat vilket resulterat i att jag nu har så ont att jag gråter. Jag är förbannad på denna jävla skitkropp som inte klarar av hormonerna bättre. Jag hatar att jag är fetare än fetast och jag HATAR att jag går som en tant på 95 år.

NU VILL INTE JAG MER. Om inte bebis kommer typ snarast så lägger jag mig i sängen och rör mig inte förrän han kommer. Jag orkar inte mer. AAAAAAAH! Skrikandes 

• Momalicious
    Willes Mamma 08 skrev 2010-12-09 15:56:36 följande:
    Ja de stämmer, på måndag ska BM göra en till hinnsvepning o hoppas på att ja e mer mogen då o sen onsdag då till läkaren som oxå ska göra en,samt prata om igångsättnig.
    Men vill,vill,vill verkligen föda barn NU!!! Vill inte vara gravid nästa vecka!

Men denna bebis verkar ju inte ha några som helst planer på o komma ut. kommer ju säkert bli igångsatt,för att den inte vill ut självmant!
    känner fortf INGENTING efter BM va o pillade där....suck! lixom,varför ska ja ha sån otur!

Alla i denna tråden (förutom ondar) har ju fått sin bebis nu innan BF! Ja de blir du o ja ondar som kommer o gå över tiden!!!
    NEJ. JAG OCKSÅ! JAG KOMMER GÅ ÖVER ALLA TRE VECKOR MAN FÅR GÅ ÖVER HÄR!

Ursäkta alla versaler, men nu är jag så jävla förbannad på dethär.
  • Momalicious

Heja emelle! Tror det blir bebis för dig snart med.
    Ondar: sån otur. :(

Idag får sambon laga mat. Jag kan inte gå utan att börja gråta.. Blir iaf revbensspjäll och potatisgratäng. Han är gullig och skämmer bort mig.

• Momalicious

Emelle: bebis för dig inom en vecka, bergis! Förmodligen innan måndag. En känsla bara.
    Äh, vad känslig han är. Här blandar vi ju slemproppar med middagstips haha.

Och ja, det luktar sjuuuukt gott! Men det lät inte fel med muffins och grejer heller!

• Momalicious

Jag är med kass. Dålig i magen, illamående till och från, feber. Usch. Men lika bra att passa på att vara dålig innan förlossningen tänker jag.

Varje gång jag loggar in är jag för övrigt nervös att nån mer ska ha fått värkar/vattenavgång. Är rätt säker på att jag kommer vara sist kvar. De som har bf efter mig har ju barn sedan innan dessutom. Men nån gång måste han ju komma.

Svar på tråden December Bebis 2010 :)