December Bebis 2010 :)
(Snälla, rara, söta, fina bebis. Kom ut till mig och pappa nu, vi orkar inte vänta längre!)
Jaya: fy vad jobbigt det låter! Man vill ju att dom ska få den där bra bröstmjölken men man vill ju inte (och ska inte) behöva ha ångest och må dåligt innan matstunderna! Kram!
Ludicrous: jag skulle iaf ringa förlossningen om jag var du! Efter du pratat med dom borde du verkligen ringa din sambo.
Två koppar hallonbladste och två färdknäppar (nu är det plötsligt skönt med sex igen, hela grav har det varit obehagligt) så är det läggdags för mig. Så sjukt trött efter knappt någon sömn i natt. Hoppas dock det drar igång på riktigt i natt!
Himla bebisboom i tråden nu ju! Grattis alla, era bebisar är så vackra! Blir helt tårögd typ.
Nattinatt
Ni som har iphone (och säkert andra androidtelefoner) - glöm inte att det finns mängder med bra, gratis värktimerappar! :)
Oh pust, megavärk. Kallar det för det även om det kanske inte är värkar, men det känns inte som förvärkar heller så jag vet inte vad det är. Fortfarande oregelbundet så bryr mig inte ens om att ta tiden.
Hoppas hoppas det händer nåt för alla oss bebissjuka gravida kvinnor som inte har lust mer nu! Heja heja heja oss!