December Bebis 2010 :)
Ja dom välutrustade är trevligast! Har också en välutrustad sambo!
men inte heller hans är optimal för att ta sig in i livmodern haha!
God natt med er
Ja dom välutrustade är trevligast! Har också en välutrustad sambo!
men inte heller hans är optimal för att ta sig in i livmodern haha!
God natt med er
Delifi; härligt att hon äntligen är här men tråkigt att inte förlossning gick som man hade önskat!
Småstadsbönan: håller tummarna att det blir bebis för dig idag! :)
Igår färdknäppade vi. Och.... Ingenting! Molvärk i mage och rygg iofs men inte en endaste förvärk. Suck. Vi hade åtminstone en trevlig stund haha. Är rätt inställd på januaribebis nu iaf.
Just det, vecka 37+0 idag! Fullgången nu alltså.
Jag känner mig väldigt nyttig när jag sitter i sängen med datorn i knät, äter en kärleksmums och klappar på magen. Mina bakre fogar gör nåt djävulskt ont idag med. Härligt!
God morgon på er. Igen.
Gör som jag brukar och sover några timmar extra på förmiddagen. Skönt!
Willesmamma: Det är skönt att någon känner igen sig. Försöker verkligen släppa tankarna på bebis, eller snarare att han ska komma tidigare än BF. Känns inte speciellt lovande när jag får MINDRE förvärkar av sex istället för tvärtom. Men får jag inte nästa vecka hoppas jag verkligen han stannar kvar tills efter nyår. Då kan värkarna starta runt tolvslaget på nyårsafton
Förstår att det är ännu värre för dig som verkligen är nära BF nu. Jag har ju iaf tre veckor kvar, men å andra sidan så känns det bara som att det är en vecka kvar när det är "okej" att han kommer för jag vill inte ha jul/mellandags/nyårsbebis haha.
Ondar: Usch vad jobbigt för dig med alla turer fram och tillbaka! Förstår att du bara vill veta bu eller bä nu liksom. Och att dessutom bli bemött av nonchalant vårdpersonal är ju det värsta som finns. Typ som min barnmorska som bara borstade bort mina tidigare depressioner som ingenting när det faktiskt är en jäkligt stor grej. Det gjorde liksom att jag tappade lusten att gå till barnmorskan mer nu. Man tänker nog inte på hur jobbigt det är för er som har bebisar som ligger fel när ens egen har legat rätt sen vecka 30 typ. Usch. Jag hoppas verkligen att bebisen ligger kvar på rätt håll nu så du slipper det här!
Stefanie: Vad kul! Hoppas det går över till riktiga värkar då! :)
Jag tror iaf att min slempropp, eller delar av den iaf, har släppt. Annars har någon snytit sig i min trosa. Ser grymt äckligt ut men men. Tror dock inte det betyder ett piss haha. Kan ju lika gärna återbilda sig och sådär.
. Skönt att du iaf har en duktig kille där inne;), min brorsdotter låg också rätt väldigt länge och fixerade sig tidigt, dessutom kom hon redan i 37+2, synd att hon inte har en lika lydig kusin
, e inte så frustrerad över att ha gått över tiden men just det där att den inte kan bestämma läget- det är jobbigt.