December Bebis 2010 :)
Var det en sån ni beställde med?

Vad är det för vagn du vill ha?
Jag tror precis som stefanie, att det mest blir svårt när det är slaskigt o oplogat, är det plogat och "tillplattat" så är det nog lugnt o köra vagn med svängbara hjul :) 
Vi skulle få vagnen i slutet på oktober / början på november.. det är ju faktiskt snart.. 
Någon mer med typ fisknät på brösten..? Har sjukt synliga blodådror från nyckelbenen o ner på brösten! Ser både läckert o läskigt ut faktiskt..

34+0! Wiiie
 34+0! Wiiie 

På tal om annat :P Sitter o kollar på IKEAs hemsida, där står det att deras täcken till spjälsäng ( LENserien) är rekomenderade från 12 månader. Är det p.g.a. kvävningsrisk eller någon annan anledning? Vad tycker IKEA man ska ha i sängen isf..?

Mitt SF-mått var 27 sista jag var hos BM och då var jag i vecka 32.
Så jag låg precis på den nedersta kurvan nästan lite utanför. så jag är långt ifrån min egen kurva

Jag får sova någorlunda faktiskt, inte en enda kisspaus iaf (peppar peppar...) däremot vänder jag o vrider mig mkt dels eftersom bebis sparkar och dels för höfter o axlar gör ont :/

Ja det börjar väl bli dax för fixering :)
Tror min borrar ner sig rejält, känner rörelser inne i magen på ett annat sätt och även mellan benen :O 
Och visst har man separationsångest när man är ifrån mannen? Så ska man försöka att inte visa nått.. :/ Min jobbar till sju ikväll, sen ska han ut i vår bod i trädgården där dom har typ DJworkshop, för han ska spela på lördag, så jag lär inte se honom på hela kvällen :(
Otroligt gråtmild är man ju också. Igårkväll låg jag i min ensamhet och började gråta när jag tänkte på förlossningen, inte för jag är rädd utan för jag tänker på det som nått fint, att vi kommer faktiskt få ut våran lilla bebis, få klä på den första kläderna, känna det mjuka mjuka håret och snusa bebis.. oj vad trårarna rann :(