December Bebis 2010 :)
Jag får papper från arbetsförmedlingen att jag ska söka jobb fortfarande, som sagt, ingen lär väl anställa en höggravid till ett vårdjobb heller? :P Men tack för att ni påminde mig, har ett jag måste söka :/
Det gick bra på sjukhuset igår, fick ju göra ultraljud,alltid trevligt. Flödet såg bra ut och likaså vattenmängden.
Jag har en sån där tung dag idag, som jag känner mig tung, klumpig o stor som ett hus :P bara att vänja sig antar jag :)
Är hemma med två snart femåriga yrväder idag. Eller ja, ett yrväder och ett skadat yrväder =) Sambons son bröt ju nyceklbenet i lördags, de är egentligen bara här varannan helg, han sover tydligen så dåligt hemma hos mamman så hon har inte fått en blund i ögonen o kunde inte vabba idag, å jag e ledig idag så han e här han med =)
Nu börjar min mage växa ordentligt tror jag :) Det e lite komiskt, när magen e liten står jag framför spegeln o undrar va sjutton jag inte kan få en ordentlig mage för, när magen sen växer o e större så tycker jag den e jäääättestor o att det skulle va skönt med en liten mage :P