December Bebis 2010 :)
Tjoho! 
Det konstiga i magen har gått över, det försvann efter ett tag, rätt skönt =) Läste för ett tag sen att det var flera som hade nått konstigt i vänster ljumske, haha har också fått något sånt, liknar lite sendrag då å då, men vad gör väl det?
Idag har jag slagit på stort! Första bebiskläderna är inhandlade! Sambon tycker ju det är lite tidigt, är ju bara i v 26.. men jag försökte förklara det där med att boa, men jag vet i sjutton om han fatta, men han godtog det iaf. Det blev två bodys från Lindex, en grönrandig o en blå med elefanter, även ett par svarta velourbyxor därifrån, allt i strl 56, sedan en barbapappabody från HM i strl 62 (den va så söt så jag hoppas lillbus kan ha den liite längre än första kläderna :P) och sedan "I love mum/dad" - kittet från HM, också i strl 56. 
Min dotter går på dans på måndagar, jag sitter kvar i väntrummet, det är bara 45 min, satt o kollade på vagnar och ja.. när jag kom hem beställde jag faktiskt en!!!

En BRIO GO blev det ju då, blå med vitt chassi och en grå bilstol, allt hemfraktat för 7800 ca. 
Hoppas allt går som det ska bara.. Leverans i slutet på oktober står det på hemsidan, från UK då, men jag får se om jag får nått mail om att färgen e slut eller nått..
Lite tråkig dag är det också idag, nån stans i bakhuvudet ligger det o gnager att idag var det exakt ett år sen min dotters pappa omkom i en olycka.. Som tur är har inte Nova koll på datum.. Men det känns ju ändå lite i sinnet.
Nu ska jag se halv åtta hos mig, och tänka på vagn o bebis istället.

=)
 =)