Emelle skrev 2010-11-09 14:17:49 följande:
Så skönt att det gick så bra
(och så jätteskönt att ni har så härlig kontakt trots att ni inte är tillsammans papapn och du)
Håller tummarna för att bebis ligger stilla nu och inte har vänt tillbaka!!
ludicrous skrev 2010-11-09 13:58:14 följande:
Nu blir jag så ledsen. Jag är ju aktiv (tycker jag iaf) med flera promenader om dagen, och minst en som e runt 40-60 min. 
Äter inte så jäkla mkt skit som jag skulle kunna göra ;) och har legat still i vikt i några veckor nu, vilket jag trivs väldigt bra med, men så säger det poff, och så jag har gått upp typ TVÅ jävla kilo på en dag??!?!!!! det kan ju inte vara möjligt?
Tänk på att bebis växer mycket nu...ja inte två kilo på samma dag dock.
Väger du dig varje dag då??
Och på samma våg?
Och jag vet ju hur du känner så jag ska inte skriva att det är ofrånkomligt och normalt...
Hur stor viktuppgång har du nu?
Jag ligger på +9 kg (har +10 som rekordvikt, det var med min förra son)
Har varit uppe i +9,5 kg den här grav men hade gått ner 0,5 kg sist hos Bm...
Kommer nog lätt slå mitt gamla rekord den här ggn.. 

Vi får promenera bort kilona sen med våra fina nya vagnar 

Haha nä om den skulle lägga på sig två kilo på en dag tycker jag det är dags att den får komma ut nu ;P
Åt pepparkaksdeg igår, det lär ju ha hjälpt :/ Å idag har vi ju så vackert väder här i stan.. Blir galen om jag inte får gå ut och gå min långpromenad snart!! 
Jag gick ju upp 25 kg med Nova, men då var jag sängliggande i tre månader, och så slutade jag röka :P Då hade jag ju lite att skylla på iaf :P 
Har legat still på (ca) +9.5 kg i flera veckor och varit väääldigt nöjd så, men ja,+ 2 kilo till blev ju 11 kg (duktig jag e på huvudräkning ;D ) 
Vi kan ju ut å gå med våra tjockismagar redan nu ;D