December Bebis 2010 :)
Ska även få en till massa prover på min trötthet!
Nån som har el kollat sin tapp nyligen med UL??
Jag fick oxå till läkaren, halv tolv ska jag dit för att se så inte alla mina sammandragningar har påverkat tappen o allt vad det heter där nere :)
Om SF mått är det väl så att man kan räkna på vilken vecka man är i, sen +-2 cm?
Jag är i v 25+5, så 23-27 är "normalt" typ. Sen är det viktigaste att man följer sin egen kurva såklart =)
Igår hade jag en riktigt pissdag :( Skulle inte ha vägt mig hos BM, men jag vet att jag kommer göra det nästa gång ändå, men det är inte förrän om en månad.. Ska förbereda mannen på att jag lär vara idiot resten av dagen då :P
Han tycker bara det är kul å spär på allt genom att jävlas. Han skrattar åt att jag tycker det är jobbigt att gå upp i vikt "vad hade du förväntat dig" säger han bara, o kallar mig för tjockis ännu mer.. Jag blir ju skitledsen men han säger att han inte slutar förrän jag slutar gnälla :( vilken stöttepelare..verkligen :(
Idag däremot känns magen rätt liten, la in en bild i bildtråden, har iof tre lager tröjor över magen nu, så jag ser fet ut som fan.. :P
Har massa att ta tag i idag, men jag ooorkar inte riktigt..