December Bebis 2010 :)

Sååå, nu är jag och bebis försäkrade i trygghansas gravidförsäkring. :)

Måste ju också slänga upp en bild på sötnosarna :) Men jag låter dottern vara med på bilden istället för mannen ;)

En liten undran.....Era skötbord till bebis??? Ska de flesta ha i badrummet? Vad har ni för något då?? El har ni dem i ett annat rum??
Vi har ett vanligt sniglar från ikea som ja målat vitt som vi ska ha på lilla toan,där det finns tillgång till vatten.
Men sen vill jag även ha ett till skötbord,hensvik från IKEA på övervåningn i de rum som ska bli bebisens. Där kommer ja få tvätta med våtservetter och olja,då de inte finns vatten. (har ju en toa brevid,men kan ju inte springa ifrån bebisen,hehe).
hur har ni gjort?? ska göra?? vad har ni för skötbord?

Angående skötbord så har vi ett bebisrum som ligger precis vägg i vägg med vårt sovrum, med ett valv emellan, alltså ingen dörr.
Där har vi en spjälsäng, en byrå, en babysitter,en mysig rottingfotölj och ett skötbord. 
Vi köpte vårt skötbord från babyproffsen, Troll. Ganska brett, mycket stabilt en låda och två stycken hyllor under som är lika stora som själva ytan på skötbordet. Det är förra årets skötbord så det var billigare än det nyaste. 
Det är väl det största impulsköp vi gjort till bebisen, det var meningen vi skulle hitta något på blocket,men så hittade vi detta och var fast!

Moma- det hör nog till, tyvärr. Försök njuta ist :)
Nuuuu kom jag precis hem från sista arbetspasset !!! Hej då jobbet! Hej HP och lediga dagar!!