Inlägg från: Momalicious |Visa alla inlägg
  • Momalicious

December Bebis 2010 :)

Har ni direktverkande el eller? Det har vi och vi har legat runt 2000 spänn i månaden under vintern. Månadens räkning var på 1500 och det inkluderar såklart hushållselen. Men jag antar att ni bor större än oss också. Vad brukar elen ligga på? Betalar ni månadsvid?

• Momalicious

Nikka: jaga, jag tänker Norrland som högre upp än Gävle men där ser man :)
    Jag upptäckte iaf att man får ett fint och helt supermodernt hus där uppe billigare än ett fallfärdigt ruckel här nere. Kontantinsatsen på ett hus här Är lika hög som man får ett hus för där uppe. En bra tomt kostar liksom runt miljonen!
    Hade gärna bott i Norrland på vintern men på sommaren måste jag vara på västkusten! Min mamma har miljöskadat mig haha.

• Momalicious

Nu är födelsedagspresenten till sambon inköpt. En sån där dolce gusto :) han kommer bli sååå glad :D

• Momalicious

Min sambo jobbar över idag, kan bli hur sent som helst. Tur att Elliot sov bra i natt så jag orkar!

• Momalicious

Imorgon ska vi på föräldragrupp. Börjar tidigt men behöver komma ut lite känner jag så det får vara tidigt då.

• Momalicious

Lyx att ha bebisar som somnar tidigt. Borde inte klaga egentligen med tanke på att han sover hela nätter men det hade varit skönt att få lägga sig före tolv. Men Elliot är en nattmänniska helt enkelt. Sambon jobbar fortfarande. Suck!

• Momalicious

Blö, sambon kom hem tio och då upptäckte jag att kanal 10 var spårlöst försvunnen så inget big brother för oss. Det är liksom mitt nöje. Låter helt patetiskt, jag vet. Ska sova nu, känns som huvudet ska explodera. Får se om jag orkar gå upp halv åtta för föräldragruppen..

• Momalicious

Elliot kämpar också emot fastän han är jättetrött. Men mitt knep är in med nappen (även om han inte märker att den är dör först), lägga honom mot bröstet och gunga gunga gunga i en Ikea-fåtölj. Han sover 9 gånger av tio inom ett par minuter, ibland tar det lite längre tid.

• Momalicious

Ojdå 2barnsmamma. När blir bf? Fast kanske lite tidigt för dig att tänka på det kanske. Kram!

Själv är jag så trött att ögonen går i kors. Men jag ska allt åka på föräldragruppen ändå. Blir mycket kaffe dock!

Imorgon ska Elliot vaccineras... Usch.

Svar på tråden December Bebis 2010 :)