Inlägg från: Momalicious |Visa alla inlägg
  • Momalicious

December Bebis 2010 :)

linasmama skrev 2011-03-31 08:15:37 följande:
    Åhh, Sixten har kommit på att det är morgon 6.30, han har gått upp så tidigt hela veckan. Han somnar vid 21, äter vid 2-3 och vaknar sen halv 7. Jag är helt slut då jag verkligen inte är en morgonmänniska.. Nu ligger han och sover i sin säng, vilken han aldrig har gjort på dagen förut!

2barns mamma 84: Ojdå, hur känns det?  Blir ju ganska exakt ett år mellan Elias och den lille isf! 
    Man märker att du går upp tidigt när du kallar 08.15 för "på dagen" ;) För mig är det nästan natt fortfarande.
    Elliot 101226 ♥ momalicious.blogg.se/
  • Momalicious

Usch vilken hemsk artikel. Har svårt att tro att nåt sånt skulle hända i Sverige, BVC har ju sån koll så att säga.

Blä vad trött jag är. Gick upp halv åtta och jag brukar gå upp mellan nio och tio på vardagarna. Föräldragruppen var okej, kände mig lite "utanför" för några av kvinnorna kände varann redan och jag var nog yngst med. En tror jag är relativt jämngammal för jag tror hon gick i högstadiet samtidigt som mig. Men men, kan ju vara kul med lite aktiviteter ändå.

Måste säga att onoff har sjukt snabb leverans. Beställde en espressomaskin igår mitt på dagen och fick sms för ett par timmar sedan att det var framme.

• Momalicious

Satt precis och läste igenom min förlossningsberättelse, fan vad underbart det var! Verkligen min drömförlossning. Åh! Nu är det 1 april, och den 19 april förra året fick jag plus på stickan. Så jäkla fräckt att det redan gått ett år sen dess. Imorgon är det 3-månadersvaccinering... Godnatt på er!

• Momalicious

Jag vill ocksååååååååå ha en sån heldress. Finns dom i webbshopen?

Jag har ägglossning om några dagar och det känns vill jag lova. Aj! Kunde känna rätt bra innan jag blev gravid men detta är ju löjligt. Kommer ju verkligen inte behöva äl-tester när vi ska skaffa nästa barn iaf haha. Ovärt att ha ont dock. Hoppas att ni haft en fin fredag!

• Momalicious
    3 barns mamma84 skrev 2011-04-01 23:17:11 följande:
    ska ni ha en till nu ?
    Haha nej, men tyvärr får man ju ägglossning ändå ;)
    Mysmamma70 skrev 2011-04-01 23:22:21 följande:
    Jag tycker jag känner ÄL tydligare och tydligare efter varje barn
    Ja, det låter ju inte så konstigt om man känner sånt tydligare :) Jättefin bild på Cornelia! :)
  • Momalicious

Ja klart jag är sugen, men jag är bara 21 så det är ju ingen brådska. Först vill jag nog gifta mig, plugga till ssk och framförallt komma ner till normalvikt. Men hade vi blivit gravida av misstag hade jag aldrig gjort abort utan en väldigt bra anledning. Men ja, sugen är man ju. Blir inte bättre av att vänner till mig blir gravida och får barn till höger och vänster. Nyaste tillskottet kom igår, en liten flicka!

• Momalicious

Jag har sett den nya nan oro men tänkt att det kanske är nån specialgrej. Paketet är ju jättelitet!

• Momalicious

Har ni märkt att decembertrådarna för 2011 börjat dyka upp? Blir helt sentimental haha.

Usch vad detta är jobbigt, vill verkligen bli gravid igen. Suck!

Svar på tråden December Bebis 2010 :)