December Bebis 2010 :)
Moma - När har du uppkörning?
Sammandragningar/förvärkar .  Skillnaden på mina sammandragningar och förvärkar är typ att sammandragningarna suger mer i magen, förvärkarna molar mer. Men på senaste veckorna har de verkligen ändrat karaktär och gör ondare, alltihop! Hade jag haft såhär med Nova hade jag varit stammis på förlossningen, nu är jag mer lugn och väntar ut allt. När jag var hos BM i fredags så sa dom att det minsann kunde gå fort för mig denna gång, dels för att jag är omföderska ( fast det har gått fem år!!) och dels för att jag haft så mkt sammandragningar. Jag som tänkte ta det så himla lugnt.. jag skulle räkna på 5-6 timmar tyckte dom. Det kommer ju ta minst en timme för mig att få hem mannen efter att jag ringt honom, och det var nått jag inte hade tänkt göra i första taget direkt! Men men, jag lyssnar väl på experterna! ;D
Ursäkta om jag blir personlig nu, men hur sjutton gör ni med sex? Jag har världens snyggaste man (såklart ;D) och han är helt underbar, men jag känner mig stor och klumpig och väääldigt osexig. Ligger jag på rygg känner jag mig bara som en stor mage. Den är ivägen :( Sen får jag onda sammandragningar efter, tråkigt, men det är det fan värt ;D Får ladda upp med panodil och varm vetekudde efter :P
Nu har vi skrivit listor här hemma, dels på vad som ska göras innan bebis anländer, dels på vad som ska med i väskan. Bebis får allt vänta lite, för "att-göra-listan" är lång :P

Det är ju inte så att man känner sig graciös, men det är lite omväxling från bakifrån som det annars blir.. Missionären är ju högst obehaglig och ger ju inte så mycket för någon av oss eftersom man inte kommer åt, haha.. Dock får jag ju sjukt ont i bäckenet av att rida honom, men vad fasen, det får man offra ibland.
 Det är ju inte så att man känner sig graciös, men det är lite omväxling från bakifrån som det annars blir.. Missionären är ju högst obehaglig och ger ju inte så mycket för någon av oss eftersom man inte kommer åt, haha.. Dock får jag ju sjukt ont i bäckenet av att rida honom, men vad fasen, det får man offra ibland.